Miss Speed:100% HD-tuning Phantom

Status
Not open for further replies.
Denk dat dat vrij lastig gaat worden. ik kan mijn sonic met volledige setup op met beide handen van de grond pakken. Maar lijkt me een leuke uitdaging

Last edited:
Een phantom is anders niet veel zwaarder als een sonic hoor .

dat kan wel zo zijn.

maar knal jij een phantom, (of zelfs een sonic) ff 1 2 3 onder de 7 :7?

@TS

probeer eerst maar eens onder de 8/7.5 te kome :P

---
Denk dat dat vrij lastig gaat worden. ik kan mijn sonic met volledige setup op met beide handen van de grond pakken. Maar lijkt me een leuke uitdaging

kan ik bij die phantom ook wel.. heeft dus echt totaal geen toevoeging :)

et zijn in verhouding tot zippen nogsteeds zware scooters , dus ik zie et ook niet niet heel snel gbeuren , al zal et best mogelijk kunnen zijn .

maar knal jij een phantom, (of zelfs een sonic) ff 1 2 3 onder de 7 :7?

@TS

probeer eerst maar eens onder de 8/7.5 te kome :P

---

kan ik bij die phantom ook wel.. heeft dus echt totaal geen toevoeging :)[/QUOTE]

Kommop hoor dat is geen doel meer, ding gaat 100% zeker onder de 7,5 rijden.

Hoi

lol ! Mooi project enz :p tot ik ontdekte dat't een meisje was enzow :p MISS... Als we niet oppassen pwnt ze ons nog :p

Mjaa ;) keep on the good work ! IS netjes allemaal !

Greetz FeleMele :7

Kommop hoor dat is geen doel meer, ding gaat 100% zeker onder de 7,5 rijden.
Hoi

Oke sorry hiervoor. de tijd in eindhoven 7.40 idd.

Maar alsnog hou ik vast, onder de 7 lukt je niet zomaar :)

Al dan niet te min, ik wens jullie team veel succes toe met het opbouwen van deze scooter. en het rijden van goede tijden. ben benieuwd.

Maar keep in mind: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :7 :P

later,

ziet er netjes uit. over de tijden tja dat gaan we allemaal zien komend seizoen.

onder de 7 moet je toch echt van goede huize komen en veel geluk hebben. tevens het gewicht tussen sonic en phantom zou ik aanstaand seizoen wel eens willen wegen.

mijn sonic gaat ook tot het randje met gewicht.

eej dinya
komt goed met die phantom ziet er al goed uit
over tijde word mijn ice ook al wa meer dus hoor je nog wel
daaag

met volgas alleen haal je niet onder de 7.

hoeveel man hebben er dit jaar onder de 7 gereden:X en als ze eht al reden was het met zipjes of sprintframe.

maar ik denk niet dat miss speed hiero zit te wachten en dat zij gwn leuk comentaar wil hebben op haar scoot9||6

phantom ziet er erg net uit. we rijden zelfde klasse dus volgend jaar zetten we ze weleens naast elkaar:W

veel succes grt jordi

met volgas alleen haal je niet onder de 7.

hoeveel man hebben er dit jaar onder de 7 gereden:X en als ze eht al reden was het met zipjes of sprintframe.

maar ik denk niet dat miss speed hiero zit te wachten en dat zij gwn leuk comentaar wil hebben op haar scoot9||6

phantom ziet er erg net uit. we rijden zelfde klasse dus volgend jaar zetten we ze weleens naast elkaar:W

veel succes grt jordi

is goed en kijk er naar uit zullen gaan kijken wat ik er van bak!!:p

haha jordi ;) wees daar maar zeker van dat we daar eens naast zullen staan ronken :p

en idd nog eens mooi phantom :)
Ps : Toevallig dat ik met SP rijd ;)

FeleMele :p

haha jordi ;) wees daar maar zeker van dat we daar eens naast zullen staan ronken :p

en idd nog eens mooi phantom :)
Ps : Toevallig dat ik met SP rijd ;)

FeleMele :p

tnx we zullen zien wordt een leuk seizoen,ook nog een leer seizoen dus moet nog een hoop leren! maar dat komt allemaal wel goed we gaan er voor!

wnnr denk je dat het rijdt? ben benieuwd :D...

laat je trouwens de kappen zo of ga je meer aan het optische gedeelte doen :W?

gr

cker vet een meisje die een spinter bouwt echt vet veel suc6!!;) nu ik zelf nog eentje eerst ff spare maar met 2 baantjes wil dat wel lukke denks.. maar deze word wel wat:)

Status
Not open for further replies.
Back