Mini dipje gilera runner

M_S

New Member
Ik heb laatst een gilera runner uit 2002 gekocht en heb er een dr70 op gezet
Rijdt helemaal top en kan er ook mooi wheelies mee doen. Nu is er wel 1 klein dingetje wat mij een beetje dwars zit.
Als ik volgas geef heeft ie voor 0,1 seconden een soort bwoap geluid alsof de sproeier te klein is. Dus ff een dipje voor een splitsecond. Hoe los ik dit op? Ik dacht zelf gasnaald een standje hoger, of misschien 1 sproeiermaatje groter? maar weet dit niet zeker.
Setup:
Dr70
Dellorto 21mm
Sproeier 78
6,5g rollen
Trekveren/drukveer onbekend.
Thanks alvast!
 
Advertisement - register to remove this

inderdaad ff spelen met je gasnaald maar dan wel een clipje naar beneden zodat hij meer benzine krijgt.
 
gasnaaldclipje een standje lager, en staat nu dus helemaal onderaan. het is wel verminderd maar het is er nog wel. misschien 1 sproeiertje groter?
en is 6,5 niet een beetje zwaar voor dr70 met sito+?
 
Probleem kan misschien ook aan een iets te arme stationair sproeier liggen. Of de luchtschroef staat te ver open en anders gasnaald een standje hoger doen.
 
En 6.5gr rollen zijn niet heel zwaar. Je kan een halve gram minder proberen maar denk dat je in de goede richting zit
 
Probleem kan misschien ook aan een iets te arme stationair sproeier liggen. Of de luchtschroef staat te ver open en anders gasnaald een standje hoger doen.
Stationair sproeier moet je bij dit soort setups sowieso vanaf blijven, luchtschroef zou wel kunnen.
 
Back
Top