Vermogen veranderd met de dag Gilera Runner 50

Ik heb wel eens mijn best gedaan met smering in de poulies en daarna last van vet op mijn segmenten en binnenkant koppeling, deze wordt kleverig als de boel warm werd.
Smeren doe ik dus alleen op de plek waar t hoort, binnenin.
Groet,
Ik denk niet dat ik snap wat je hiermee bedoeld.
Post automatically merged:

Je zou ook eens nieuwe segmenten in je koppeling kunnen plaatsen , misschien zijn de oude voeringen niet goed meer .
Dankjewel voor je reactie, zou inderdaad goed kunnen na 26 jaar. Heb gisteren ook een nieuwe drukveer besteld omdat ik ergens las dat die ook gaar/slap kan worden na lange tijd in gebruik. Die komt morgen binnen en dan laat ik weten hoe het gaat.
 
hoe staat het met de koppelingTrommel? is die ook vettig of juist plakkerig? dat (plakkerig) had die van m'n Kymco ook, dan pakt ie schokkerig.
 
Ff bus remmenreiniger bij de action halen om alles ff schoon te te maken en te ontvetten. Schone doek erlangs dat doet vaak ook al een hoop.
 
Ff bus remmenreiniger bij de action halen om alles ff schoon te te maken en te ontvetten. Schone doek erlangs dat doet vaak ook al een hoop.
ik had mijn koppelingstrommel schoongeschuurd, een te schrale koppeling (of remmen, als het in de blokken komt) werkt ook niet vloeiend.
 
Back
Top