Dirk. Well-Known Member 6 December 2009 #122 Ondanks ik het frapant vind dat een Opa vader wordt, wil ik je toch van harte feliciteren Bart! En Baasje natuurlijk ook! :+
Ondanks ik het frapant vind dat een Opa vader wordt, wil ik je toch van harte feliciteren Bart! En Baasje natuurlijk ook! :+
ErwinZ GC Member 6 December 2009 #123 Gefeliciteerd man! :W Mooie naam ook! Wel vervelend dat 't zo lang heeft moeten duren.
Maarten Fucking positive 6 December 2009 #127 Klinkt wel heftig die bevalling, jullie zullen wel blij zijn dat dat achter de rug is Gefeliciteerd Bart !
Klinkt wel heftig die bevalling, jullie zullen wel blij zijn dat dat achter de rug is Gefeliciteerd Bart !
JohnB ik bedoel maar 6 December 2009 #137 Gefeliciteerd Bart Beterschap voor moeders de vrouw En heel veel gezondheid voor je Mini-Bart
Xander Registered Abuser 6 December 2009 #138 Gefeli Bart! Supertof! En natuurlijk beterschap aan de moeders. Daar moet ze ws nog wel even van bijkomen.
Gefeli Bart! Supertof! En natuurlijk beterschap aan de moeders. Daar moet ze ws nog wel even van bijkomen.
JohnnyP Vuurvos member 6 December 2009 #140 gefeliciteerd bart+ esther, nu genieten van je slapeloze nachten :W