Mini-Bike

Maat van me is nu ook bezig met zo een ding maar dan wat professioneler:) kuipjes, speciale voorvork, lichtmetalen velgjes etc. Hier is er elk jaar een race voor die dingen.. Zijn zelfs gekken met 125 cross blokken eronder en zo LC (schakelen op een mini dus):) Tino 2wielers raced ook met mini is belgie.. veel pk met 40cc:) maar dit zijn geen puch blokjes meer or;)

No offence hoor, maar dat bovenste is natuurlijk wel leuk maar ook het betere bakwerk;)
 
Mja, een minibike , de bouw zelf lijkt me wel leuk
als ik et doe doe ik het goed , maarja ik zal der weinig rijdplezier aan hebben , dat is het enige wat me tegen staat
ik moet er niet aan denken ineengekrompen 75 te rijden op zoiets , week lang spierpijn denk :D
 
Ik ga er ook een bouwen deze zomer, samen met sander, ik heb nog een aantal puch en tomos blokjes liggen, dus dat komt wel goed. Alleen nog ff iemand vinden die kan lassen. Ik ga het verder niet proffesioneel doen ofzo, gewoon voor de fun. Ben ook niet van plan hem 80 te gaan laten rijden ofzo, mij te link. Als het maar trekt als een beer :D
 
Wheelen is iig geen kunst met een wielbasis met een lengte van 50 cm :D
Verder, superlicht , dus trekken zal het ook wel lekker doen , zoniet , koppelingsveertjes indraaien , kort vertandingkje en met 50cc kun je al schik hebbe

maar dat hoef ik jou niet te vertelle ...
 
Heel vet, ik wil er ook nog eens 1 gaan bouwen zo. Niet extreem verder, maar gewoon mini :)

Misschien ook deze zomer met een kameraad ofzo.
 
Het gaat toch niet om de looks joh, je kan hem wel mooi gaan maken, maar je gaat toch wel een keer op je bek :)
Althans...ik ga vet springen en crossen met die dingen als ik er 1 heb gebouwd :P

Ik heb er nu al zin in om aan te beginnen:) maar toch eerst ff de NRG afmaken denk...
 
Back
Top