S Sandor ****** 6 December 2009 #141 Jammer, nu krijgt hij maar 1 maal cadeautjes ivm sinterklaas en geboortedag op dezelfde datum. Verder gefeliciteerd man! Mooie naam ook.
Jammer, nu krijgt hij maar 1 maal cadeautjes ivm sinterklaas en geboortedag op dezelfde datum. Verder gefeliciteerd man! Mooie naam ook.
JohnB ik bedoel maar 6 December 2009 #143 Sandor said: Jammer, nu krijgt hij maar 1 maal cadeautjes ivm sinterklaas en geboortedag op dezelfde datum. Verder gefeliciteerd man! Mooie naam ook. Click to expand... Klaas = 5 dec , Mini-Bart = 6 dec ........ lijkt mij juist bonus
Sandor said: Jammer, nu krijgt hij maar 1 maal cadeautjes ivm sinterklaas en geboortedag op dezelfde datum. Verder gefeliciteerd man! Mooie naam ook. Click to expand... Klaas = 5 dec , Mini-Bart = 6 dec ........ lijkt mij juist bonus
Sjoerd Well-Known Member 6 December 2009 #145 Sow, zware bevalling zo te horen. Wens haar maar beterschap! Maar gefeliciteerd Bart (en vriendin)!
chantal Well-Known Member 6 December 2009 #150 Van harte gefeliciteerd voor jullie beide Erg leuke naam ook!
5 543543543 Well-Known Member 6 December 2009 #152 I was soooooooooo close! Haha. Maar gefeliciteerd Bart, geniet er van
Erwin. Well-Known Member 6 December 2009 #154 Van harte gefeliciteerd ouwe. Maak er een leuke tijd van .
Robert Superrrjoden! 6 December 2009 #155 Feli ouwe! :W Sterkte de aankomende tijd Veel beterschap voor moeders! PS: post eens een pic van mini Bart
Feli ouwe! :W Sterkte de aankomende tijd Veel beterschap voor moeders! PS: post eens een pic van mini Bart
Jordi. EPC/RST 6 December 2009 #156 gefeliciteerd voor jullie beide! je zoon kon gewoon geen afscheid nemen van de moeder daarom is hij zolang mogelijk blijven zitten.
gefeliciteerd voor jullie beide! je zoon kon gewoon geen afscheid nemen van de moeder daarom is hij zolang mogelijk blijven zitten.
Laurens. Do the Dahmer! 6 December 2009 #159 idd gefeliciflapstaart!.. ach en zo'n horrorbevalling ben je zo vergeten nu je er de mooiste baby van de wereld voor terug hebt gekregen..
idd gefeliciflapstaart!.. ach en zo'n horrorbevalling ben je zo vergeten nu je er de mooiste baby van de wereld voor terug hebt gekregen..
Hilly ik ben KK TOF 7 December 2009 #160 Bart van harte. geniet er maar van nu ie nog schattig is. voor jt weet heb je zo'n klotepuber met een knerpende scooter in je tuin is de naam trouwens afgeleid van de productieplaats ? Last edited: 7 December 2009
Bart van harte. geniet er maar van nu ie nog schattig is. voor jt weet heb je zo'n klotepuber met een knerpende scooter in je tuin is de naam trouwens afgeleid van de productieplaats ?