Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 3 December 2009 #85 Nee, nog niets gebeurd :+ Dat kind herkent jouw gebruinde Guido-hoofd, en misgunt het je :* Lennox said: Een bookie gaat de odds toch niet in jouw voordeel opstellen, Noob 8P Ik heb de beste al geclaimed. 5 Dec om 5 uur 55. Click to expand... We zullen zien
Nee, nog niets gebeurd :+ Dat kind herkent jouw gebruinde Guido-hoofd, en misgunt het je :* Lennox said: Een bookie gaat de odds toch niet in jouw voordeel opstellen, Noob 8P Ik heb de beste al geclaimed. 5 Dec om 5 uur 55. Click to expand... We zullen zien
Robert Superrrjoden! 3 December 2009 #86 Ik heb het er niet in gestopt dus ze hoort me niet te herkennen Bart Tenzij hij/zij heel erg op mij lijkt.....dan heb ik je wat te vertellen :+
Ik heb het er niet in gestopt dus ze hoort me niet te herkennen Bart Tenzij hij/zij heel erg op mij lijkt.....dan heb ik je wat te vertellen :+
Lennox Well-Known Member 3 December 2009 #90 Bart Nrg Mc2 said: We zullen zien Click to expand... Dan moet je wel Lennox noemen
Bas Administrator Staff member 4 December 2009 #92 Al tijdje niks van Bart gehoord, zou ie al pappa zijn?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 4 December 2009 #95 Nog niets We moeten morgen naar de gyneacoloog (goed geschreven?). Dat verklap ik alvast :|
Robert Superrrjoden! 4 December 2009 #96 Ja het mot er gewoon uit Dan gaan ze kunstmatig weeeeeeeeeeeeeen opwekken ofzo en dan ben je overmorgen papa
Ja het mot er gewoon uit Dan gaan ze kunstmatig weeeeeeeeeeeeeen opwekken ofzo en dan ben je overmorgen papa
Arne Pia Maxiscooter FTW 4 December 2009 #97 Bart Nrg Mc2 said: Nog niets We moeten morgen naar de gyneacoloog (goed geschreven?). Dat verklap ik alvast :| Click to expand... ae
Bart Nrg Mc2 said: Nog niets We moeten morgen naar de gyneacoloog (goed geschreven?). Dat verklap ik alvast :| Click to expand... ae