woensdag met neefje zijn freesbank de tapeinden mooi uitlijnen, foto's volgen.
Ook bezig aan self made spruitstuk, waarschijnlijk dit ook woensdag ook frezen.
yow , project is echt te vet , zal trg weer zo'n uitblinker zijn @ meetings verlang naar eindresultaat , en i.v.m die dpr uitlaten , ik ga eerst wat teste met de kundo en dan mss even uitlaat lenen van iemand en als die beter gaat koop ik 1
goed bezig edel . ben benieuwd hoe je de tapeindjes gaat verzetten en hoe je je inlaat gaat fixen.
btw hebt vakantie zeker .
dings to do .
-kader kleurtje geven
-fource polieren
-zanten spuiten ...
...
als u blok dan klaar is kan je direct het er plaatsen en vlammen geen gedoe met kader verlassen zoals ik .
maar dan gaan we zeker eens aan beun zen huis gaan vlammen ..., met nigel enz ,en de ice ,... vlammeeting .
ps super da je ne stunt hebt genomen .
wat zijn de verdere plannen kwa remmen,optisch ,...
kzou zegen doe zo verder en ben benieuwd naar updates ...
he's gonna machine and weld up a new inlet on the 'front' side of the engine casing , right above the enginemountings and below the newlt created boostcanal of the cylinder .
The exhaust is a hand made one from Joël Selder ( http://www.js-tuning.nl/ ) , he builds exhausts on request so maybe you should send him an e-mail via his site ?
ziet er voor de rest nog steeds top uit
idd, b eter die rotor weg halen vna de EPROM , ding heeft veeeel elektronische componenten en die zijn niet zo happy met magnetisme in de buurt :X
zou me overigens STERK verbazen moest die zuiger desaxatie krijgen ... bij speed zuigertje zit de zuigerpen gwoon in het midden , gwoon omdraaien die handel imo