This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MiKeY's Derbi GPR replica project

je moet niet alles verklappen ruudske....

maar bankie gaat binnenkort idd ook wel gebeuren....alleen weet ik nog niet met welke van de 2 er als 1e gebankt gaat worden...
 
Robbert1989 said:
Nette gpr's ..

tnx...
straatgpr is inmiddels verkocht...
en daardoor staat er maandag een ander auto'tje naast de rover voor mijn deur...


kzal binnenkort alle fotows bij elkaar zetten en opnieuw hosten zodat ze voor iedereen weer zichtbaar worden...

ook heb ik de draad weer opgepakt van de meetingmachine en hoop het uiterlijk grotendeels klaar te hebben voor jubbie...
motorisch zal er nog het een en ander aan moeten gebeuren...en ik ga voorlopig ff sprinten met de 28mm MRD carb die ik nog hebt.

ik had kappen besteld bij VFracing...daar zijn ze niet leverbaar en ik had geen zin om langer te wachten en hebt ze het geld laten terug boeken.
ik ga dus met de oude kappen aan de slag...en als t goed is, zie je er straks niks meer van...
wat ermee gaat gebeuren zien jullie wel...voorkap gaat iig dicht(koplampgaten)
 
sorry, kheb wel filmpjes...maar op de camcorder...en ik hebt geen mogelijkeid om het naar de pc over te zetten...

met juub zijn er wel filmpjes gemaakt, maar niet door mij...

wel heb ik een filmpje van de testbankdag die we een paar weken geleden hadden:
http://www.megaupload.com/nl/?d=WWUFPRP3

20,9pk @ het achterwieltje...en er kan nog meer bijkomen binnenkort...
 
TimdW said:
vet filmpje maare waarom na de 3e versnelling zonder koppeling schakelen ? :X

Omdat dat niet nodig is.. ik schakelde met mijn straat RS ook altijd zonder koppeling..

En erg leuke score
 
TimdW said:
vet filmpje maare waarom na de 3e versnelling zonder koppeling schakelen ? :X

zou ik niet weten...
ikzelf gebruik de koppeling alleen met wegrijden of als ik stop...met opschakelen gebruik ik de koppeling eigenlijk nooit...

maar daar zal Cees(vrp) ws wel een reden voor hebben gehad...

de score ziet er iig goed uit...en dat was met slippende koppeling, wat nu opgelost is...
binnenkort wil ik ook een run gaan doen op een tovami...en dan meteen een R3 kopen om het verschil te zien ten opzichte van de prorace uitlaat...})
 
Klinkt goed allemaal mikey 8) was btw leuk naast je te staan destijds 05 lely

Maar toch nog een vraag over dat overschakelen.. is het dan niet hetzelfde als met een auto als je overschakelt zonder koppeling.. dat je tandwielen gewoon over elkaar prakke ?
 

lol...tnx!
dat is alweer bijna een jaar geleden man...damn...de tijd vliegt...


eigenlijk moet je de bak zo zien:
alle tandwielen die in de bak zitten, beginnen te draaien zodra er een aandijving is...dmv de krukas bijvoorbeeld...
alle tandwielen vallen ook in elkaar...
zodra er een versnelling word ingeschakeld, word het desbetreffende tandwiel opgeschoven en zo dmv uitsparing en opstaande stukken die er in zitten, geblokkeerd.
natuurlijk moet je wanneer je schakeld, wel ff de bak ontlasten van t vermogen...koppeling in of ff gas los dus...en t schakelt als boter btw...
 
waterpomp gereviseerd....
keeringetjes waren behoorlijk versleten...

vanmiddag ff oefenen met wegrijden....