This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Midnight snack tips

koek en borrelnoten :r :r

koek vind ik persoonlijk niet te vreten, droog en geen smaak.
en borrelnoten moet ik al helemaal niet hebben na het uitgaan, dan ga ik over me nek.
maarja ieder zijn eigen smaak he
 
Dropfruitduo's + dubbeldrank :W

Verder is het erg chill om na het uitgaan pannenkoeken te bakken, of een tonijnsalade te nuttigen .

Zo'n dipkit van Lays is ook relaxed, hete salsa dipsaus en Doritos is echt superlekker.
 

DONDERS idd dat SPLASH! dat was idd superheersend spul

Verders Cruesli met melk mjammjam
 
Ontbijtkoek en melk ook wel erg lekker.
Na het uitgaan altijd een broodje Döner Kebab
 
Originally posted by Rikkademous
bruine boterham met hagelslag en een glas melk hiermee vul ik mee na het uitgaan.


Witte boterham met hagelslag en een glas melk hiermee vul ik me na het uitgaan.

 
Originally posted by -[inferno]-
koek en borrelnoten :r :r

koek vind ik persoonlijk niet te vreten, droog en geen smaak.
en borrelnoten moet ik al helemaal niet hebben na het uitgaan, dan ga ik over me nek.
maarja ieder zijn eigen smaak he

van borrelnoten krijg ik altijd koppijn 8P
 
hotwings bij de trekturk (voor de personen die uit hengelo komen). ze zijn echt super als je uit bent geweest. dan zijn die dingen nog lekkerder dan als je nuchter bent.
 
was dat dat spul dat je bij melk flikkerde en dan kreeg je een soort milkshake-achtige tjap? superzoet enzo? dat was echt SUPERRELAXT 8)
 
Originally posted by Yaruni
was dat dat spul dat je bij melk flikkerde en dan kreeg je een soort milkshake-achtige tjap? superzoet enzo? dat was echt SUPERRELAXT 8)

SPLASH!
Dat is al weer een hele tijd terug dat ik dat voor het laatst heb gedronken
 
Die kant en klare milkshake-shit van de Melkunie vroeger was über... van die shit die in van die mcdonalds colabekers zat ofzo... machtig :W
 
Ik ben nu gewoon een kip filet aan het bakken uit loosheid, ikga zo maar ens wat mensen vervelen met half life.

Greetzz DAW
 
Originally posted by Yaruni
was dat dat spul dat je bij melk flikkerde en dan kreeg je een soort milkshake-achtige tjap? superzoet enzo? dat was echt SUPERRELAXT 8)


Aars