Midnight club 3 Dub edition

Nrg 84

Well-Known Member
Ik vroeg me af wie heeft dit spel nog meer wat vindt hij er van enz.
Ik heb hem zelf gekocht voor de xbox.
Ik vindt het spel zelf echt super!!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb hem voor de PS2, maar vind het niet zo super..
Je hebt wel veel keuze in auto's en accesoires enzo, maar de besturing is heel erg arcade en de graphics zijn gewoon slecht

NFSU2 vond ik beter :W
 
Ik heb het gehad op de xbox. Graphics zijn daar op iig zwaar ok. Geinige muziek ook. Jammer dat het gewoon echt steeds hetzelfde blijft. Op de 60% heb ik het van me hd verwijderd :p
 
Midnight Club 3: Dub Edition, Burnout: Takedown en Need for Speed: Underground: Rivals voor de PSP. Zijn alle 3 erg goed.

Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Midnightclub omdat ik in NfS:Ur niet verder kom. Met midnight club kun je je auto's veel verder aanpassen dan bij NfS:Ur en ook de auto's verder verlagen + dat je motoren hebt.

Verder vind ik het feit dat je vrij door een stad kan rijden ipv vaste wegen wel een groot voordeel. Enige nadeel is dat het soms best lang duurt voor de game geladen is en je kan gaan rijden. Maar dat weegt niet op tegen de race-beleving.

Burnout kan ik nog weinig over zeggen, heb die wel gekocht, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Komt nog wel.
 
Midnight club moet ik maareens proberen, NFSU 2 vind ik niet echt boeiend. Speel weleens Juiced op m'n xbox, vind die een stuk leuker dan nfs.

Maarja, ik houd het nog het liefst bij simulatie. Forza motorsport is mijn game :W
 
Eeen maatje van me zei dat ie vet was, dus ik gehaald voor de PS2..
hij is echt TE triest op de PS2, super slechte graphics enzo.. :S

Welk spel me WEL super vet lijkt is Burnout Revenge :D
 
Last edited:
Back
Top