Midnight snack tips

Originally posted by Folkert@MinaRally
magnetron boterhampizza's (gewoon brood met kaas en salami en dan 30 sec. in magnetron, is het lekker warm, maar ook zacht en niet van dat harde tosti gebeuren) :D
doe ik ook altijd. maar ik doe er dan ook altijd tomaten ketchup op en oregano })
 
pizza roelatie :W
ik smijt bijna ALTIJD een pizza in de magnetron na het uitgaan, met een lekker koud glas cola mjam :~
en als de diepvries pizza's op zijn sterf ik :'(
 
Nacho's!!!

Stap 1: men haalt een zak dorito's en een potje creme fraiche (whatever) en een potje salsa bij de dichtsbijzijnde supermarkt
Stap 2: men legt de dorito's op een schaal. Raspt wat kaas, legt de geraspte kaas over de dorito's en doet deze ongeveer 1,5 minuut in de magnetron.
Stap 3: men pleurt wat frisse creme en salsa in schaaltjes
Stap 4: men neemt de dorito's uit de magnetron, en begint te dippen. Eerst in de salsa, dan in de frisse creme ;) (wel beiden tegelijk op 1 chipje.. da's lekker)

Eet smakelijk!
 
Originally posted by Jeroen
Lipton Ice :)

en veel sandwiches, dus met gezonde shit (ijsbergsla, komkommer, tomaat enz enz.)

Uhhm, om ff iets af te wijken van het topic (niet dat het niet achter de pc kan, maar toch)

Wie halen er wel eens bij de benzine pomp die voorverpakte bacon/ei sandwiches van johma ofzow. TEEEEEEEEEEERRING die zijn zo goed te vreten, ongelofelijk, eerder kocht ik dat bijna iedere dag a 2,50...
 
Originally posted by -[inferno]-
pizza roelatie :W
ik smijt bijna ALTIJD een pizza in de magnetron na het uitgaan, met een lekker koud glas cola mjam :~
en als de diepvries pizza's op zijn sterf ik :'(

Magnetron ??
 
Originally posted by -[inferno]-
pizza roelatie :W
ik smijt bijna ALTIJD een pizza in de magnetron na het uitgaan, met een lekker koud glas cola mjam :~
en als de diepvries pizza's op zijn sterf ik :'(


mag je er wel 1 bij mij kome halen wij hebbe die dingen standaard liggen :)

en nacho's zijn idd ook erug goed te doen
 
Originally posted by -[inferno]-
ja, ik hou liever van een smeuïge pizza dan van 1 met van die keiharde randen.8P :~
aargh, zo'n kleffe zachte pizza uit de magnetron is echt niet te vreten (net als van die worstebroodjes uit de magnetron, ook helemaal klef) :r snap jou echt niet :D

oja vietnamese loempia's uit frituur met rode SAUS heersen echt te hard :)
 
hehe als ik sommige mensen zo lees zijn de snachts drukker met het klaarmaken van de meest vreemde gerechten dan het eten ervan. Ik neem meestal wat borrelnootjes of wat koeken, wat er maar ligt eigenlijk. :)
 
Back
Top