This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Midnight snack tips

drinken:
1 gewoon lekker koude cola. Blijft altijd het lekkerst.
2 Of redbul, bullit, goldenpower, die troep gaat er ook altijd wel in.
3 glas melk

eten:
1 frikandellen
2 shoarma met veel knoflook
3 pita kaas
 
ik heb net 3 pizza punten in de oven gedaan, tjonge jonge wat heb ik een honger en natuurlijk COLA
 
Na het uitgaan eet ik altijd shoarma. Na het blowen ga ik altijd zelf vreemde broodjes maken met kaas, ui, tomaat die shit en dan in de oven. Std PC junkfood is Camel Medium, Grolsch bier en een pakje kauwgom
 
Ja ik ook...ik vreet echt nooit snachts. Frituurpan gebruikt niemand hier en er is niks te frituren en geen pizzas ofzo. Net sultana veroberd en das ook niet veel soeps..ik denk dat ik ga verhongeren..
 
me = pastapower... Spaghetti dus met een stukkie warme zalmfilet...eet ik regelmatieg, maarja daar ben je dan ook kok voor Oja en oversappige magnetronlasagne van de aldi :W Kinglike
 
Alles wat er in huis is

Wie weet er btw of dat chemische goedje nog te krijgen is...
Splash! ofzo, was een soort slagroombus waar een dun straaltje banaanextract uit kwam en die moest je 3 seconden in een glas melk spuiten en dan had je echt heerlijk zuipen!!!
 
Magnetron Loempia's
En nog meer van die magnetron snack's

En na het blowen smaakt alles wat ik tegenkom.....
 
Magnetron Kaassouflé's @ appie heerschen. Zijn snel klaar en nog te vreten ook!, jammer ik had vanmiddag moeten halen
 
/me @ muntdrop + Spa Blauw :S + Casave Kroepoek right now en kmoe zeggen.... smaakt best goed