MHRzip van Sven

Kweet niet waar jij je info vandaan haald, maar een echte keihin is er alleen in 28mm. Stage 6 carbs zijn er wel in 21 en 24mm.

idd een "echte" keihin bestaat alleen in 28mm, hiermee moet ik accoord gaan
al de rest van 21-24mm is kletskoek! :d

Kan iemand me wel het verschil nu eens uitleggen tussen een KOSO en een keihin carb ?? en is er ook prestatie verschil tussen deze 2 ??

Ga dan maar eens het scooter magazine, "scootertuning" van januarie2007 halen dan zal je zien dat er drie badzijden over die inlaat in staat geschreven met fotos bij enzow...
zie het probleem dan niet :s

Wat jij nú laat zien is ook heel wat anders dan wat er in dat blad afgebeeld staat. In dat blad staat niet het membraan erbij afgebeeld. En ik weet ook zeker dat Ant het niet fijn zal vinden, maar die keuze is aan jou zelf.

Wat jij nú laat zien is ook heel wat anders dan wat er in dat blad afgebeeld staat. In dat blad staat niet het membraan erbij afgebeeld. En ik weet ook zeker dat Ant het niet fijn zal vinden, maar die keuze is aan jou zelf.

weet je wat hé ik zal het de foto weg doen met het membraan in, stoppen jullie dan met hier reacties over te geven ? Kijk he ik heb 200€ uitgegeven aan die rommel dus dan mag ik voor dat geld toch wel zelf weten wat ik ermee doe nee ? op de 1 of andere manier maak ik eigenlijk ook een beetje reclame voor twins om dat setje hier te showen. Zie het alleen positief. Maar ja bij deze weten jullie dat de fotos verwijderd zijn

ja aan die fotos wat erop stonden had je nog altijd niks, je hebt de afmetingen niet, ziet de bevesteging van het membraan niet, weet niet onder welke hoek het membraan staat... en jah als er toch mensen zijn die het wille namaken kunne ze altijd zo een setje gaan kopen toch ?!

daarom, dus ik zag et probleem niet echt...

edit: dis me laatste'*nutteloze* post, zal nu ontopic gaan :P

Och mij maakt dat niet uit waar jullie hierin over praten, ik ben niet zo bekritiezerend gelijk andere personen. Dan heb ik tenminste wat te lezen haha...

trouwens heb de vforce er eens op gezet op men blokje.
Toen gestart, direct merkte ik al dat die hoger in toeren kwam met stationair lopen. gasreactie was minder, pakt niet direct op, denk dat de sproeier te klein is 148 zit er nu in denk dat ik naar 150 moet toegaan
Heb er wel een goed gevoel bij...

@Laurens: en wrrm kan ik dat dan niet zeggen ? Ik weet gewoon dat sproeier 148 te klein is in mijn carb. Omdat je merkt aan de scooter (het geluid eerder) dat hij te weinig benzine krijgt, kan je zo dan al zeggen dat ik een grotere sproeier nodig heb bv 150. Heb ik geen bank voor nodig. Uiteraard voor het fijnafstellen heb ik die wel nodig :)

En tjah is een dilemma hé tussen die KOSO en KEIHIN, want heb nu al die Koso carb erop zitten en laten afdraaien offcourse. Miss als ik ergens een 2de hands KEIHIN carbje kan regelen, maar ga er geen 220€ ofzo voor afdokken. Ze hebben mij gezegd dat het verschil tussen die 2 miniem is vind de koso ietsjes slechter afgewerkt maar daarom nog niet slecht. Ook zeiden ze wel dat de koso lastiger was af te stellen dan een keihin. :s:)

@Laurens: en wrrm kan ik dat dan niet zeggen ? Ik weet gewoon dat sproeier 148 te klein is in mijn carb. Omdat je merkt aan de scooter (het geluid eerder) dat hij te weinig benzine krijgt, kan je zo dan al zeggen dat ik een grotere sproeier nodig heb bv 150. Heb ik geen bank voor nodig. Uiteraard voor het fijnafstellen heb ik die wel nodig :)

En tjah is een dilemma hé tussen die KOSO en KEIHIN, want heb nu al die Koso carb erop zitten en laten afdraaien offcourse. Miss als ik ergens een 2de hands KEIHIN carbje kan regelen, maar ga er geen 220€ ofzo voor afdokken. Ze hebben mij gezegd dat het verschil tussen die 2 miniem is vind de koso ietsjes slechter afgewerkt maar daarom nog niet slecht. Ook zeiden ze wel dat de koso lastiger was af te stellen dan een keihin. :s:)

koso verkopen en Keihin aanschaffen voor die 220 euro vink het wel waard hoor....als je scoot dan beter loopt enz enz...magoed ziet der nice uit en suc6 verder dermee:W

koso verkopen en Keihin aanschaffen voor die 220 euro vink het wel waard hoor....als je scoot dan beter loopt enz enz...magoed ziet der nice uit en suc6 verder dermee:W

220 eu voor een echte keihin 8P :X (Nieuw zijn ze echt veel minder, ik weet niet waar je ze haalt, maar 220 is echt oplichterij :X)

scooter ziet er voor de rest echt netjes uit, dat zwarte is best vet :W

Back