MHRzip van Sven

hey man dat was toch een luchtgekoelde blok hoe heb jij het watergemaakt?? ik wil de mijne ook watermaken maar weet niet precies hoe het moet en wat ik moet doen ??? kan je m edat michien beetje uitleggen???laterssss

hey man dat was toch een luchtgekoelde blok hoe heb jij het watergemaakt?? ik wil de mijne ook watermaken maar weet niet precies hoe het moet en wat ik moet doen ??? kan je m edat michien beetje uitleggen???laterssss

gebruik de search, en anders pm deze member even ;)

zip ziet dr verder goed uit !!

svenny boi!!!

hoe is het?
ziet er netjes uit hoor.
nu nog de kleine dinge afwerken en dan is ie klaar hoop ik :d

19.9pk met 19mm carb is toch goed vind ik voor dit blokje.
dus denk wel dat het een T versie is of gewoon een aardig goed getuned cillindertje.

de koso carb en de hele inlaat is nog standaard en niks aan gedaan maar dat zal hoogst waarschijnlijk tegen het sbo seizoen gedaan zijn en ook perfekt afgesteld dus denk wel dat er een mooie score over de 21pk uitkome.

groetjes franz

svenny boi!!!

hoe is het?
ziet er netjes uit hoor.
nu nog de kleine dinge afwerken en dan is ie klaar hoop ik :d

19.9pk met 19mm carb is toch goed vind ik voor dit blokje.
dus denk wel dat het een T versie is of gewoon een aardig goed getuned cillindertje.

de koso carb en de hele inlaat is nog standaard en niks aan gedaan maar dat zal hoogst waarschijnlijk tegen het sbo seizoen gedaan zijn en ook perfekt afgesteld dus denk wel dat er een mooie score over de 21pk uitkome.

groetjes franz

ik hoop het ook franz jongen, ik hoop het ook 21+pk's

een T cilinder is gemaakt voor een 19 mm carb :S ... wat doe je in hemelsnaam met een 28 mm

verder leek het op een van de foto's dat er deforce stond gegraveerd in de cilinder ... lijkt me een beetje dom om een cilinder van dik 5 meijer nog is een 2e keer te laten tunen bij deforce???

moet verder zeggen dat ik em eigenlijk helemaal niet zo mooi vind ... te veel polijstwerk

dank je wel hehe maar het spuitwerk is niet 100% moet je maar eens van kortbij komen kijken op en meeting ofzo. zijn plekken waar het dof is uitgeslagen en plekken waar de lak niet hecht echt kut maarja ga em niet nog eens schuren. en nee het is geen metalic maar hoogglans :)

Je kan het toch met korrel 800 opschuren zodat het weer glad is, en dan een nieuwe laag eroverheen. Dan schuur je niet al het zwarte weg wat eronder zit zodat je een goei dekkende onderlaag hebt ;).
En het is hoogglans zwart, kost niks. Spuiter hier (als je het zelf schuurt) zou voor die zip kapjes misschien 70 a 100 euro vragen.
Dan heb je proffesionele 2k lak ;).

Succes verder met je zip

Oi

Je kan het toch met korrel 800 opschuren zodat het weer glad is, en dan een nieuwe laag eroverheen. Dan schuur je niet al het zwarte weg wat eronder zit zodat je een goei dekkende onderlaag hebt ;).
En het is hoogglans zwart, kost niks. Spuiter hier (als je het zelf schuurt) zou voor die zip kapjes misschien 70 a 100 euro vragen.
Dan heb je proffesionele 2k lak ;).

Succes verder met je zip

Oi

is miss wel een goed idee jah, zou ik dat ook kunnen bijspuiten met een spuitbus hoogglans ?? of ga je dan kleurverschil zien
en jah 70-100€ vind je dat dan niet veel? heb voor de lak en het spuitwerk 25€ betaald. Marja is ook niet 100% goed.

ziet er goed uit, alleen wrm heb je een bagage vak erop zitten?

hoeveel is die voor verlaagd?

ziet er veel belovend uit, met betere paint is het zeker een mooi ding

grt jordi

Wel jammer dat je je scooter bij ScootXtreme hebt staan, die vieze oplichter Patrick, maja wel zeker een nette zip man. Ben benieuwd hoe je kappen straks zijn.

Wel jammer dat je je scooter bij ScootXtreme hebt staan, die vieze oplichter Patrick, maja wel zeker een nette zip man. Ben benieuwd hoe je kappen straks zijn.

jah beuh mij maakt dat eigenlijk allemaal niet uit wat ze over scootxtreme zeggen, is altijd leuk dat ik hem daar kan zetten heb namelijk niet zo veel plaats thuis (appartement).

ziet er goed uit, alleen wrm heb je een bagage vak erop zitten?

hoeveel is die voor verlaagd?

ziet er veel belovend uit, met betere paint is het zeker een mooi ding

grt jordi

dat bagage bak ding daar heb ik me overdrukventiel in verwerkt en 2 knopjes. de reden wrrm ik hem erop laat omdat de rest hem eraf doet :d vind de scoot er zo "compleet" uitzien.

en dat verlagen beuh weet niet hoeveel was eerst al een stuk vanaf maar heb hem nu helemaal zodat die niet meer veert. Ligt wel vet laag, nu vanachter nog

Back