MHR zip
>>BlackPearl
Jammer van de laatste paar foto's, beetje onduidelijk.
misschien tot ooit eens aan de start 8)
hehe zeker weten Sbo2007 here whe come
Jammer van de laatste paar foto's, beetje onduidelijk.
misschien tot ooit eens aan de start 8)
hey man dat was toch een luchtgekoelde blok hoe heb jij het watergemaakt?? ik wil de mijne ook watermaken maar weet niet precies hoe het moet en wat ik moet doen ??? kan je m edat michien beetje uitleggen???laterssss
svenny boi!!!
hoe is het?
ziet er netjes uit hoor.
nu nog de kleine dinge afwerken en dan is ie klaar hoop ik :d
19.9pk met 19mm carb is toch goed vind ik voor dit blokje.
dus denk wel dat het een T versie is of gewoon een aardig goed getuned cillindertje.
de koso carb en de hele inlaat is nog standaard en niks aan gedaan maar dat zal hoogst waarschijnlijk tegen het sbo seizoen gedaan zijn en ook perfekt afgesteld dus denk wel dat er een mooie score over de 21pk uitkome.
groetjes franz
dank je wel hehe maar het spuitwerk is niet 100% moet je maar eens van kortbij komen kijken op en meeting ofzo. zijn plekken waar het dof is uitgeslagen en plekken waar de lak niet hecht echt kut maarja ga em niet nog eens schuren. en nee het is geen metalic maar hoogglans
Je kan het toch met korrel 800 opschuren zodat het weer glad is, en dan een nieuwe laag eroverheen. Dan schuur je niet al het zwarte weg wat eronder zit zodat je een goei dekkende onderlaag hebt .
En het is hoogglans zwart, kost niks. Spuiter hier (als je het zelf schuurt) zou voor die zip kapjes misschien 70 a 100 euro vragen.
Dan heb je proffesionele 2k lak .
Succes verder met je zip
Oi
DIKKE ZIPPER :~:W doe zo voort zou ik zeggen ...
Grtz Robby
Wel jammer dat je je scooter bij ScootXtreme hebt staan, die vieze oplichter Patrick, maja wel zeker een nette zip man. Ben benieuwd hoe je kappen straks zijn.
ziet er goed uit, alleen wrm heb je een bagage vak erop zitten?
hoeveel is die voor verlaagd?
ziet er veel belovend uit, met betere paint is het zeker een mooi ding
grt jordi