MHRzip van Sven

220 eu voor een echte keihin 8P :X (Nieuw zijn ze echt veel minder, ik weet niet waar je ze haalt, maar 220 is echt oplichterij :X)

scooter ziet er voor de rest echt netjes uit, dat zwarte is best vet :W

jah k'heb gewoon maar wat gezegd :p dacht zal wel rond de 200€ ligge :)

bedankt voor de reactie

Zeker nette zip ben altijd alleen meer fan geweest van een mono arm. Voor de rest ziet het er super uit en nu nog ff op zoek naar het vermogen.

Zeker nette zip ben altijd alleen meer fan geweest van een mono arm. Voor de rest ziet het er super uit en nu nog ff op zoek naar het vermogen.

jah idd op zoek :p haha moet veel afgesteld worden, kwam er gisteren achter dat er olie lekte uit me carter vanonder. denk dat die daar veel prestatie aan verliest en dan ook nog men grondplaat van me rotor los zat. Er komt nog een nieuwe keihin op en die Polini super speed (9 rollen) dus dan kan ik weer van 0 af aan beginnen met afstellen (rotor/vario/carb)

uhm een nieuwe keihin is gewoon 160,-.. Moet je ff naar een motor zaak gaan, en vragen naar een keihin 28 vlakschuif carb..

D-slide denks???

@ de webshops staat ie voor 190 nieuw :)

@ sven feth ding :D ik had alleen ipv NX eerst n eche keihin gehaald (maar das dan weer mijn mening:P )

k meet je binnenkort wel weer es @ sx denks :)

ltr

jo man zip ziet er geweldig uit 1 van de mooiere trouwens...maar word nog mooier denk ik ;)
dees jaar nog eens sprintje doen kun je revanche neme ;):p scheelde wel nie veel ;)
jooo

hey

zip ziet er nu netjes uit.
Ik ben eens bij sx in de zaak geweest, en toen zag die er niet echt mooi uit vond ik
Maar nu is die:P

hele dikke zip, alleen die stickers :rolleyes: hoog vw golf gehalte :#

Leg dat eens uit, snap het niet "VW golf gehalte" ? en qwa stickers ?! plakken er toch maar 4 op :s
1tje van malossi: omdat alle stukken van mhr zijn.
1tje Black pearl: omdat dat de naam van de scoot is
1tje i (l) jolene: omdat ik zielsveel van me meisje houd en dat mag iedereen weten.
en 1tje van mijn naam achterop.

Heb ik dan overdreven ofzo ?? zou graag het willen horen van je

hey

zip ziet er nu netjes uit.
Ik ben eens bij sx in de zaak geweest, en toen zag die er niet echt mooi uit vond ik
Maar nu is die:P

Hey kill,

Dank je wel voor je reactie, begint al wat positief te worden :p
Toch leuk dat je hem nu wel netjes vind. Heb eerst een half jaar in "beun status" gezeten :d Nu ga ik hem helemaal netjes afwerken/tunen/afstellen

Blijf em maar volgen ;)

Last edited:
shoot

PhotoShoot:

6h3zqio.jpg

4zalnxs.jpg

4xwtlvq.jpg

4pl6qa1.jpg

4pbyyia.jpg

68lf79e.jpg

Damn... ziet er goed uit.
Alleen spijtig van de vettige boel op de demper.

Dank u wel mede belg :p
en dat er van die rotzooi (olie) langs me demper en bij de cilinder na buiten spuit, word er zelf helemaal gek van! Iemand een oplossing hiervoor ? mss de flens laten aanpassen en bij de demper vloeibare/hittebestendige pakking ??

Back