MHRzip van Sven

Ziet er best netjes uit.. Had je in Heerlen ook zien rijden geloof ik, toen reed je zonder kappen en met dat grijze frame. Toen ratelde je kickstartvertanding zo volgens mij, klopt dat? En hoeveel pk haal je nou met zo'n 'T' cilinder? Ook gewoon rond de 20+pk?

jah dat was ik, en ik zou niet weten hoeveel pk ik nu zou hebben moet binnekort eens banken. had met een 19mm carb 18.9Pk. Denk nu met die 28mm hopelijk 20+pk's Whe shall see :)
 
afstelling is zeker belangrijk, maar als je je een T-versie kan permiteren verwacht ik ook dat je je een goede afstelling kan veroorloven. (ook al betwijfel ik dat dit een T-versie is) daarom zei ik het;)

grt jordi


even voor de duidelijkheid, heb niks afgesteld maar ook niks, die carb 28mm koso is vanuit de verpakking zo op de scooter gegaan met de sproeier die erin zat :d en de gewichtjes was puur op gevoel. Maar zoals ik al in de vorige post zei, ik ga binnekort banken en dan word alles netjes afgesteld voor SBO2007

laterz
 
Een koso is indd wel een kut caberateur maar uit een t-versie mag je wel meer al 20pkjes halen hoor met goed spul moet je daar zeker wel 22+ mee kunnen halen maar ik betwijvel nog steeds of het een t versie is :P
wat is de kleur van je drijfstang en wat is de maat van je pistonpen

:P
 
Een koso is indd wel een kut caberateur maar uit een t-versie mag je wel meer al 20pkjes halen hoor met goed spul moet je daar zeker wel 22+ mee kunnen halen maar ik betwijvel nog steeds of het een t versie is :P
wat is de kleur van je drijfstang en wat is de maat van je pistonpen

:P

jah kut carb is het niet, is gewoon een imitatie van de keihin maar de koso is slechter ofja moeilijker af te stellen heeft die man van Twins we toch verteld
maar koso en keihin prestaties moeten normaal niet veel van elkaar verschillen.
 
Hello,

een mede belg zie ik. Waar in limburg woont ge?
ontopic:
Ik vind het allemaal vet uitzien. Lekker strakke achterkant.

Ben benieuwd wat er nog volgt :)
Iig suc6 ermee.

Grtz Hans
 
Hello,

een mede belg zie ik. Waar in limburg woont ge?
ontopic:
Ik vind het allemaal vet uitzien. Lekker strakke achterkant.

Ben benieuwd wat er nog volgt :)
Iig suc6 ermee.

Grtz Hans

Jaja, hehe... ben van limburg, maasmechelen
bedankt voor je reactie is ook veel tijd ingestoken maar is nog niet zoals het moet zijn :p mah pech ga niet nog eens plamuren en schuren!!
voor de rest wil ik hem nog +-10cm verlengen en dan Max. verlagen

iemand een idee of dit past ? en er prestatie winst uitkomt ?
http://www.scootshop.be/shop/product_info.php?products_id=1001

Greetzzz sven
 
niets past zoals het gwn zit. aanpassen kan altijd;)

maar prestatie winst kun je nooit van te voren zeggen, en vor dat geld kan je nog heel veel andere dingen aan je blok veranderen die prestatie winst geven.

grt jordi
 
niets past zoals het gwn zit. aanpassen kan altijd;)

maar prestatie winst kun je nooit van te voren zeggen, en vor dat geld kan je nog heel veel andere dingen aan je blok veranderen die prestatie winst geven.

grt jordi

wat heb jij dan nog zo in gedachten om prestatie winst te geven ???

ik had gedacht om de hele inlaat te laten tunen (spruitstuk, membraan, carb)
en eventueel een Vforce te monteren omdat die toch 0,6Pk meer leverd als een VL13.

Correct me if i'm wrong!
 
mwah je kan niet zo maar ff zeggen dat je met een v-force altijd 0,6pk erbij krijgt. dat scheelt toch echt per setup en afstelling:)
ging het maar zo makkelijk:P
 
wat heb jij dan nog zo in gedachten om prestatie winst te geven ???

ik had gedacht om de hele inlaat te laten tunen (spruitstuk, membraan, carb)
en eventueel een Vforce te monteren omdat die toch 0,6Pk meer leverd als een VL13.

Correct me if i'm wrong!

Hoe kan je in godsnaam weten dat die 0,6 pk mee leverd meschien leverd die wel 0,6 pk minder :?
 
wat heb jij dan nog zo in gedachten om prestatie winst te geven ???

ik had gedacht om de hele inlaat te laten tunen (spruitstuk, membraan, carb)
en eventueel een Vforce te monteren omdat die toch 0,6Pk meer leverd als een VL13.

Correct me if i'm wrong!

ik zou als eerste een echte keihin halen. en dan alles tunen en goed (laten) afstellen. en wie heeft je wijsgemaakt dat een v-force 0.6 pk meer geeft. er is geeneens een v-force voor pia. en degene die een v-force van mina hebben aangepast zeggen dat het weinig uitmaakt met een getunde vl13.

kijk maar eens ophttp: //forum.scooterforum.net/forum/f37/membraan-gedraait-%40-mina-130797/index4.html#post2168777

grt jordi
 
ik zou als eerste een echte keihin halen. en dan alles tunen en goed (laten) afstellen. en wie heeft je wijsgemaakt dat een v-force 0.6 pk meer geeft. er is geeneens een v-force voor pia. en degene die een v-force van mina hebben aangepast zeggen dat het weinig uitmaakt met een getunde vl13.

kijk maar eens ophttp: //forum.scooterforum.net/forum/f37/membraan-gedraait-%40-mina-130797/index4.html#post2168777

grt jordi

thx voor de tips jordi

iemand miss nog een echte keihin ligge ? 28mm :d
 
Jammer van de laatste paar foto's, beetje onduidelijk.

Zip's zijn altijd leuk -:- Succes er verder mee en misschien tot ooit eens aan de start 8)
 
Mooi zwart is niet lelijk :), ziet er netjes uit.
Lijkt net als of ik op 1 van de foto's glitters in het zwarte zie, kan dat kloppen?

blijf hem volgen ;)
 
Mooi zwart is niet lelijk :), ziet er netjes uit.
Lijkt net als of ik op 1 van de foto's glitters in het zwarte zie, kan dat kloppen?

blijf hem volgen ;)

dank je wel hehe maar het spuitwerk is niet 100% moet je maar eens van kortbij komen kijken op en meeting ofzo. zijn plekken waar het dof is uitgeslagen en plekken waar de lak niet hecht echt kut maarja ga em niet nog eens schuren. en nee het is geen metalic maar hoogglans :)
 
Back
Top