JohnB ik bedoel maar 23 May 2004 #21 dus wordt de timing niet veranderd en zal de C20 te veel van het goede zijn.
F firefox-prorace Well-Known Member 23 May 2004 #22 dat gaat niet altijd op.. vaak loopt een "netjes" gemaakte evo en alle rommel erop en eraan ( binnerotor etc) beter met een c20 als een c16
dat gaat niet altijd op.. vaak loopt een "netjes" gemaakte evo en alle rommel erop en eraan ( binnerotor etc) beter met een c20 als een c16
JohnB ik bedoel maar 23 May 2004 #23 Jongen , als je niet wil luisteren naar personen die er ervaring mee hebben , vraag er dan ook niet om
Jongen , als je niet wil luisteren naar personen die er ervaring mee hebben , vraag er dan ook niet om
F firefox-prorace Well-Known Member 23 May 2004 #25 nou vertel jij dan maar eens wat en hoe jij in de Praktijk getest hebt...welke carb ,ontsteking, etc had diegene dan ?
nou vertel jij dan maar eens wat en hoe jij in de Praktijk getest hebt...welke carb ,ontsteking, etc had diegene dan ?
Rutger 8P :| 23 May 2004 #26 Je vraagt toch om een mening:? en niet welke mensen getest hebben en etc? als je niet naar die mening wil luisteren vraag er dan idd niet om!:?
Je vraagt toch om een mening:? en niet welke mensen getest hebben en etc? als je niet naar die mening wil luisteren vraag er dan idd niet om!:?
F firefox-prorace Well-Known Member 24 May 2004 #27 ja maar als je een bepaalde mening hebt zo van : die uitlaat is beter dan lijkt het mij dat je die dan ook getest hebt dus geen theorie geblaat.. het gaat mij om de praktijk
ja maar als je een bepaalde mening hebt zo van : die uitlaat is beter dan lijkt het mij dat je die dan ook getest hebt dus geen theorie geblaat.. het gaat mij om de praktijk
B Blueviper MHR VIPER 24 May 2004 #28 haha ja idd, maar John B kennende zal hier wel weer en slot op knallen... Massjol, Lennart
Arno HR IV Powah 24 May 2004 #29 Originally posted by Blueviper haha ja idd, maar John B kennende zal hier wel weer en slot op knallen... Massjol, Lennart Click to expand... johnB is geen mod hier aapje
Originally posted by Blueviper haha ja idd, maar John B kennende zal hier wel weer en slot op knallen... Massjol, Lennart Click to expand... johnB is geen mod hier aapje