ja inderdaat dat dacht ik ook al ik vind mhr veel en veel mooierMitch said:En meestal zijn dat meningen van mensen die er nooit mee hebben gereden maar ooit eens iets slechts hebben opgepikt, zoals met zo veel dingen...
Maarja, kijk naar de prijs van die MHR Replica pijp en bedenk dat het weinig voorstelt, ik denk dat je er dan wel van af ziet.
dikkedoof said:ja inderdaat dat dacht ik ook al ik vind mhr veel en veel mooier
maar ik dacht aangezien reverse een van de beste 50 uitlaten is
dat het heel veel zou schelen kwa snelheid en de prios nou daar gaat het niet echt om als het maar goed is tog
hahaha dan ben ik niet een van de meeste ik vind het gewoon een helen mooie uitlaat en het gaar natuurlijk ook snelheid maar daar zijn nog genoeg andere dinge voor te krijge en over die test's dat is alenmaal op 70 ccAidix said:Je kan hier zowiezo uit concluderen dat het een heel laagtoerige uitlaat is die het best loopt op 'trage cylinders'.
Dus de prestaties op 50cc zullen qua vermogen wel redelijk zijn maar je top zal heel laag blijven. En aangezien de meeste 50cc'ers zich volledig blindstaren op topsnelheid...
Aidix said:Ik zal je nog een grap vertellen: de Malossi MHR Replica wordt door Giannelli gemaakt. De e-keur van de MHR Replica is verleend aan "producent: giannelli".
Het enige 'malossi' aan die hele uitlaat is de prijs.
haha ja goed plan maar e past dat danunkie said:Koop een Reverse, dan een malossi demper, zet hem op die reverse, KLAAAR
Een mooie, goedpresterende uitlaat( Op de uitlaat zelf, staat tog nooit giannelli 8P )
hahaha oke nu krijg je geilijkAidix said:Nu wordt he tnog mooier. Ik zie dat er 2 soorten MHRReplica zijn. Een met een beetje lang recht stuk en een met een kort recht stuk.
En dan blijkt dus dat er OOK van de reverse 2 soorten zijn met een lang en een kort recht stukkie.........
reverse lang
reverse kort
replica lang
replica kort.
Wat moet ik hier nu van denken?