Metrakit pr, Mhr team/replica en Ufo :)

lenno

Koekwaus Racing Team
zielige kankerlijers daar !!!

en Hebo-47.6mm ga je hard schamen dat je daar op het kneuzenforum bezig bent !!!!
mad.gif
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by SpeedfightFreak2001:
Tssssss..........
echt te triest man.......

"nee, ik voel me te goed voor een ander forum...."

[This message has been edited by SpeedfightFreak2001 (edited 18 May 2001).]

Nou, ik hou me echt puur en alleen met dit forum bezig, omdat ik geen tijd heb voor die andere sh*t (verder ook omdat ik Moderator ben)... Als jij dat triest vind... Verder kost het een half jaar die misselijke 15/16 jarigen (no offence) daar te bewijzen dat je wel wat weet... Hebben ze het eenmaal door, dan wordt je aanbeden, en alles dat je zegt wordt als regel aangenomen (check Ivo, maarja die verdient nog flink geld op hun vanwege tuning-werkzaamheden)...

Greetz.
 
Wat blaat jij ? De topic starter zit maar te zeuren dat er word geruziet over de MK PR vs MHR Team/Replica en zelfs Speed. Ik heb me MK PR daar te koop aangeboden en het enige dat ik hoor zijn van die klote eikels die zeker weten dat de MK PR wel 17pk aan het achterwiel kan leveren en zulke onzin EN natuurlijk ook nog ff tuned god "ufo" erbij halen. Dus ik weet niet waar je het over hebt dat ik daar zit te posten, mja het zal wel.

Originally posted by Freezerator:
niveau is daar idd erg laag.

maarja, dat wist ik al een tijdje, en daar komen ook de domme geruchten van. alleen jammer dat die enkele slimme ppl daar posten ipv hier. Die zie ik hier ook liever nuttige replies.

En razkin, jij moet niet zeiken, jij post er ook vaag genoeg...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
En wat weet jij ervan?

"Misschien" heeft Wahid wel wat meer sleutelervaring, omdat hij goed bevriend is met Ivo Sparidaens en Joel Selder? Bovendien gaat hij volgend jaar racen (als ik me niet vergis) Ben het er natuurlijk mee eens dat hij beter zijn tijd in dit forum kan steken, dan zich op te winden over al die mongolen daar, maarja...

Greetz.

Was maar een geintje hoor....

Mzzl
 
Originally posted by -=PIN=-:
LOL... is btw Hebo daar nu actief ipv hier ofzo??
Ik zie hem nooit hier meer...wel jammer

Ik zit nog steeds hier en ik lees alles!!!Alleen hier zitten genoeg serieze mensen die goede antwoorden kunnen geven.Op dat andere forum zit ik juist om me een beetje uit te leven op die NRnix helden!Maar ik zal voortaan wat vaker posten
smile.gif
Want het beste forum blijft natuurlijk wel dit forum!!!
 
Originally posted by enrico:
Is idd van laag niveau daaro, maar ik kijk er wel eens op voor de fun! als ik niks te doen heb... Mijn scooter staat trouwens op startount.nu
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
...... Heb je trouwens de signature van Hebo gezien... Dies hetzelfde als die van mij naaper
biggrin.gif


[This message has been edited by enrico (edited 18 May 2001).]
Zit jij op de list???????????
confused.gif
 
Originally posted by The Aerox man:
Hebo doet hier gewoon wat "eravaring" op (inclusief signatures
smile.gif
) en dan gaat ie daar de ruige kerel uit lopen hangen.
Enne... ik ben daar ook geregistreert. Alleen om te voorkomen dan een of andere dorpsidioot onder mijn naam daar gaat lopen lullen dat ie 120 rijdt met zijn Leo...

Mzzl
Ow is dat zo ja???
 
Dit is een triest moment in de geschiedenis van het forum.scooterz.nl!!!!Laten we met zijn allen een minuut stilte in acht nemen voor het afscheid van SF50_Racing.
biggrin.gif
 
Back
Top