Metrakit pr, Mhr team/replica en Ufo :)

lenno

Koekwaus Racing Team
zielige kankerlijers daar !!!

en Hebo-47.6mm ga je hard schamen dat je daar op het kneuzenforum bezig bent !!!!
mad.gif
 
Advertisement - register to remove this

Sorry misschien mijn schuld dattie weg is ik begon over die foto dattie niet zo vriendelijk keek.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Geloof nooit dat iemand die hier al langere tijd zit zich weg laat jagen door een newbie!
smile.gif
 
erm..........ik vond Jan eigenlijk ook nog een beetje newbie achtig. Niet heel erg, maar een beetje
wink.gif


en Freez: stuur die mail maar niet, want hij kan niet echt tegen grapjes. Hij werd al boos toen ik zei dat hij al honderden keren had gezegd dat hij the beauty of silence mooi vond
smile.gif


Greetz
 
Ik mis al die heerlijke Opel Manta-discussies met hem...

Zijn er hier nog Opel Manta fans (behalve Daniel, puur om me te irriteren?
smile.gif
)...

Vond ook dat hij wel errug gauw over de zeik was, ja...

Greetz.
 
Jah, daar zitten standaard tenminste fatsoenlijke velgen onder, wat je van de 1.6 niet kunt zeggen...

Daan: fijn dat je niet van Manta's houd, anders moest ik je slaan
smile.gif
...

Greetz.
 
Mij in eerste instantie ook niet. Behalve toen ik dit topic las. Ik dacht dat het een topic van Jan was, maar dat was dus niet zo. Toen viel me ineens op dat ik allang nix meer van hem gehoord heb. Misschien issie wel dood, want ik hoorde laatst van een meisje op school dat ze haar sf50 een jaar geleden terug moest brengen naar de dealer vanwege een terugroep actie van hysosung. Er schenen haarscheurtjes te komen in de ophanging van de voorvork.........
eek.gif
 
Mwoah, ik mis hem niet zo heel errug, hij had volgens mij net zo veel postings al ik, alleen nog nuttelozer
smile.gif
... En niet te vergeten: hij werd gauw kwaad, en had totaal geen gevoel voor humor... Hij werd al kwaad als je over z'n Rush (naja, verbouwde Rush, genaamd Sf50_Racing
smile.gif
) begon...

Greetz.
 
mn reactie was sarcastisch bedoeld, maar dat was wel duidelijk geloof ik...

ach ja, deze gozer liep altijd perso scooters van startpunt af te zeiken enzo, verder had ie nooit wat boeiends te doen eigelijk. tot die ene foto van hem...
smile.gif


kom jongens, vergeten die gast, en verder met de normale bezigheden !
smile.gif
 
Back
Top