mhr team replica uitlaat ft reverse

dikkedoof

Well-Known Member
ik heb gesearch en kon niks vinde welke uitlaat beter op std cilinder reverse of mhr met ecc keur merk nou hoor et wel bedankt
 
Advertisement - register to remove this

En meestal zijn dat meningen van mensen die er nooit mee hebben gereden maar ooit eens iets slechts hebben opgepikt, zoals met zo veel dingen...
Maarja, kijk naar de prijs van die MHR Replica pijp en bedenk dat het weinig voorstelt, ik denk dat je er dan wel van af ziet.
 
Mitch said:
En meestal zijn dat meningen van mensen die er nooit mee hebben gereden maar ooit eens iets slechts hebben opgepikt, zoals met zo veel dingen...
Maarja, kijk naar de prijs van die MHR Replica pijp en bedenk dat het weinig voorstelt, ik denk dat je er dan wel van af ziet.
ja inderdaat dat dacht ik ook al ik vind mhr veel en veel mooier
maar ik dacht aangezien reverse een van de beste 50 uitlaten is
dat het heel veel zou schelen kwa snelheid en de prios nou daar gaat het niet echt om als het maar goed is tog
 
dikkedoof said:
ja inderdaat dat dacht ik ook al ik vind mhr veel en veel mooier
maar ik dacht aangezien reverse een van de beste 50 uitlaten is
dat het heel veel zou schelen kwa snelheid en de prios nou daar gaat het niet echt om als het maar goed is tog

hoho..... zeg dat niet te snel! er zijn zeker betere te vinden, of in elk geval uitlaten die meer waar voor hun geld geven!
 
Laten we de MHR Replica uitlaat eens onder de loep nemen... Onze vrienden van scooter attack hebben de uitlaat getest op diverse cylinders en steken hun teleurstelling niet onder stoelen of banken. Dat is logisch als je ziet wat de resultaten zijn:


1190bo6.jpg


Op een Stage6 Pro 70AC+17.5mm kan hij qua vermogen en powerband nog wel met de 'kneusjes' meekomen als de Laser Xpro. Maar als je ziet dat een Tecnigas RS70, een Yasuni R en een Stage6 Pro een 50% bredere powerband hebben dan zowel laser als MHRREP, dan snap je al dat het allemaal niet erg veel voorstelt.
Wat overblijft is een extreem laagtoerige uitlaat met een zeer krappe powerband.

1190bxf.jpg

Zelfde test als hierboven maar dan een Stage6 Racing70 AC. Wederom een infantiele score van de MHRRep. Hoe sneller en hoogtoeriger de cylinder, hoe slechter hij presteert.

De MHR Replica kan je nog het best beschouwen als een Giannelli NRX met een malossi demper. Gezien de prijs die je ervoor neer moet leggen een schandalig wanproduct dat met zijn flitsende naam kopers op het verkeerde been zet.
 
mja , dat is op 70cc , eigenlijk zou die op 50cc std dan nog moeten worden gestest..

ik heb zelf geen ervaring met de malossi uitlaat , wel met de reverse , die loopt best goed iig , alleen veel geluid..
 
Je kan hier zowiezo uit concluderen dat het een heel laagtoerige uitlaat is die het best loopt op 'trage cylinders'.
Dus de prestaties op 50cc zullen qua vermogen wel redelijk zijn maar je top zal heel laag blijven. En aangezien de meeste 50cc'ers zich volledig blindstaren op topsnelheid... :p
 
Aidix said:
Je kan hier zowiezo uit concluderen dat het een heel laagtoerige uitlaat is die het best loopt op 'trage cylinders'.
Dus de prestaties op 50cc zullen qua vermogen wel redelijk zijn maar je top zal heel laag blijven. En aangezien de meeste 50cc'ers zich volledig blindstaren op topsnelheid... :p
hahaha dan ben ik niet een van de meeste ik vind het gewoon een helen mooie uitlaat en het gaar natuurlijk ook snelheid maar daar zijn nog genoeg andere dinge voor te krijge en over die test's dat is alenmaal op 70 cc
ik wil het op een std en die zijn niet zo hoog toerig tog :p hahah dus zal wel goed komen en het is tog aleen om naar school heen en weer te gaan dus nou bedankt
 
Koop een Reverse, dan een malossi demper, zet hem op die reverse, KLAAAR :D

Een mooie, goedpresterende uitlaat ;) :p ( Op de uitlaat zelf, staat tog nooit giannelli 8P )
 
Ik zal je nog een grap vertellen: de Malossi MHR Replica wordt door Giannelli gemaakt. De e-keur van de MHR Replica is verleend aan "producent: giannelli".

Het enige 'malossi' aan die hele uitlaat is de prijs.
 
Aidix said:
Ik zal je nog een grap vertellen: de Malossi MHR Replica wordt door Giannelli gemaakt. De e-keur van de MHR Replica is verleend aan "producent: giannelli".

Het enige 'malossi' aan die hele uitlaat is de prijs.


Ik vond hem al zo erg, op een gianelli radical lijke 8P
 
Het lijkt een broertje van de reverse.

giannelli_reverse_pia.jpg


MHR%20REP%20OM.jpg



De Reverse heeft overigens nog meer broertjes: de Arrow Extreme en de Conti Scoot. (100% kopieen maar 50 euro duurder)
 
Je kan niet goed kijken want die foto's zijn behoorlijk geknipt en geplakt.

Ik zeg ook niet dat de reverse en de mhrrep exact hetzelfde zijn, maar ze lijken wel dusdanig verdacht veel op elkaar qua bouwstijl en technisch ontwerp dat de mhrrep best een iets aangepaste reverse kan zijn.
 
Nu wordt he tnog mooier. Ik zie dat er 2 soorten MHRReplica zijn. Een met een beetje lang recht stuk en een met een kort recht stuk.
En dan blijkt dus dat er OOK van de reverse 2 soorten zijn met een lang en een kort recht stukkie.........


gian_reverse.jpg

reverse lang

giannelli_reverse_mina.jpg

reverse kort


8389mhrreplicasm.jpg

replica lang

MHR%20REP%20OM.jpg

replica kort.


Wat moet ik hier nu van denken?
 
Aidix said:
Nu wordt he tnog mooier. Ik zie dat er 2 soorten MHRReplica zijn. Een met een beetje lang recht stuk en een met een kort recht stuk.
En dan blijkt dus dat er OOK van de reverse 2 soorten zijn met een lang en een kort recht stukkie.........


gian_reverse.jpg

reverse lang

giannelli_reverse_mina.jpg

reverse kort


8389mhrreplicasm.jpg

replica lang

MHR%20REP%20OM.jpg

replica kort.


Wat moet ik hier nu van denken?
hahaha oke nu krijg je geilijk :p hahaha maar dat zal denk ik iets met dat ecc keur ofzo te maken te hebbe
maar kwa prestatie lijke ze denk je wel op elkaar ??
 
Last edited:
Back
Top