This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mhr Speed sonic

weekendje hockenheim was gruwelijk

duitsers snapte er niks van dat een meisje zo hard kon gaan

Klopt man die gasten werden helemaal gek!! zatten haast tegen het aanbidden aan

maar het was super leuk dagje!alleen jammer van de wind had voor sommige mensen toch invloed op de tijden!

Komend jaar wil ik wel eens een sprint trekken aangezien het er dit jaar niet van is gekomen ben benieuwd met wat jullie uit de kast gaan komen. Succes met beunen iig maar dat komt wel goed neem ik aan.

Groetjes Fouad

heey hoe doe je dat met je clamp ik ben nu ook bezig met een sonic maar ik zit te klote met die clamp en me kap en dat hij nie over me me voorvork kan . trouwens heel dik ding man
groetjes dirk

Komend jaar wil ik wel eens een sprint trekken aangezien het er dit jaar niet van is gekomen ben benieuwd met wat jullie uit de kast gaan komen. Succes met beunen iig maar dat komt wel goed neem ik aan.

Groetjes Fouad

nou we gaan voor beter tijden!! ik denk wel dat het goed gaat komen! de sonic is nu aan een metamorfose bezig!

komt allemaal goed!

en die sprint komt wel goed tegen Dinya! zullen we zien hoe snel je in 2008 bent

tot snel kerel!!

heey dikke sonic man! maar even een vraagje hoe heb jij dat gedaan met je clamp ik ben al een tijdje aant kutte maar lukt nie helemaal. en volgens mij hebbe wij de zelfde clamp
groetjes dirk