MHR SPEED SONIC

Deze week nog even aan de sonic gewerkt. Het tankje zit er nu in remklaauw en schijf zijn gemonteerd en heb in een verlaten hoekje in de schuur nog een oude carterkap gevonden.

Foto=CI3QRDJA.jpg

Foto=CUKEHHKU.jpg

Foto=QIUHQFKG.jpg

Ziet er goed uit Michel +ralf+ , kom binnekort zeker eventjes buurten :P en hopelijk is je cilinder snel binnen :X

Carterkap komt me bekend voor :P Ging jij nou ook SBO rijden?

He niet echt een update maar effe een vraagje. Was me cilinder pas aan het maken op me blok en toen zag ik dat me cilinder niet helemaal mooi op de spoelpoort paste. Heb het zwart gemaakt in de 2e foto. Heeft dit nadelig effect als ik dit wegfrees of is het alleen maar beter.

Foto=LI87C8E7.jpg

Foto=QCW8ETPW.jpg

Last edited:
Carters zijn grooter dan op cilinder doelt hij na.
zelf kan ik helaas geen antwoord hierop geven, ik denk zelf dat het niet zo handig zal zijn als je aan je cilinder gaat klote maar goed , dat is wat ik denk :P

ik zou je carter gewoon wat opvullen met vloeibare alu om je probleem @ spoelgangen op te lossen..of je cilinderdeck wat aanpassen zodat het perfect over elkaar komt..succes ermee;) gaat echt een bommeke worden :~:W

Grtz Robby

heb het nu rood omcirkeld. De spoelers lopen wel goed over maar het hemd van me cilinder steekt een beetje over me spoeler in me carter.

Naar mijn mening breekt dit de flow van je mengsel nauwelijks tot niets aangezien het niet op de weg ligt om het zo maar te stellen.
Ik denk dat je enkel instabiliteit van je zuiger kunt creëren (ook niet heel erg hoor!).

Geen drastische voor of nadelen naar mijn idee maar uiteindelijk zou ik het lekker laten zitten zo:)

Nice adapter trouwens, nooit aan gedacht zo! (heb ook sonic gehad)

Back