MHR SPEED SONIC

SPEED SLIDER

Well-Known Member
Hoi,

Naar mijn vorige project MHR SPEED SLIDER tijdje niet meer zoveel zin in scooters gehad. Maar toen kwam er een nieuwe speed uit en begon ik eigelijk wel zin te krijgen om een sonic op te bouwen. Aangezien het frame van een sonic niet zoveel weegt en het een makkelijke scooter is om aan te sleutelen was de keuze zo gemaakt. Ik beetje zoeken maar kon niet echt iets vinden. Had mijn oude speed ook nog liggen waar ik ook vanaf wilde omdat ik het nieuwe model wilde hebben. Toen kwam ik iemand tegen die zijn sonic wel wilde ruilen tegen mijn speed. Dit weekend de sonic gaan halen en meteen maar uit elkaar gesloopt. Optisch ga ik deze scooter niet zoveel verbouwen, wil hem lekker licht en snel maken.

Setup:
Mhr speed 7t
hebo krukas pen 12
keihin 28
malossi overrange
athena vertanding 14/44
pvl digitaal
yasuni c21
v-force membraam
Home-made spruitstuk

foto van me slider
Foto=GKGYVM4O

Sonic net gehaald
Foto=IK4GGAUM

Hier heb ik wel al wat gedaan. Gegin gemaakt met mijn voorvelg en radje zit er ook al op.

Radje is van een crossmotor
Foto=7J8TLIZG

voorvelg aangepast
Foto=V8ELLRGM

opstelling gemaakt voor frame te verlengen
Foto=M3JGGWVA

aan het lassen
Foto=YTECZ77C

en toen was het klaar
Foto=QGZGFOOT

ben nu bezig met alu t-stuk te maken dit is waarschijnlijk maandag klaar.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

zal weer weer zeer netjes en snel worden zoals we van je gewend zijn :p
is dat blok dat je nu gebruikt hetgene dat je hebt gewisseld met je slider blok?

ziet er weer netjes uit, en let maar op deze sonic word ook weer custom:), je kan het toch niet laten om hem mooi temaken:)

greatz stefan

ziet er goed uit... leuk idee zo die verlenging! maareuh... er komt nog laswerk om je buddy te kunnen plaatsen??

Succes ik ga hem volgen!

Custom Aerox said:
Terug van weggeweest denks :)
gaat vast vet worden deze sonic, aangezien je slider ook tof was..
Succes ;)

zegt niet zoveel :P, deze wordt vooral gebouwd om te sprinten, uiterlijk is daarbij niet belangrijk :#.

SUcces met je sonic Michel.. En ik spreek je binnenkort wel weer.

aluminium t-stuk is klaar nu kan ik voorwiel enzo erin gaan zetten en stuur met alle kabels enz dan alleen nog blokje eronder en knallen maar. Kwa cilinder keuze ga ik nog even wachten over 2 weekjes komt de waarschijnlijk de manston revolution binnen en ook de revolution (pata negra) deze is met de hand afgewerkt. Ook nu hebo as met 85 mm drijfstang en ophoogplaat voor cil.

t-stuk alleen bovenste stukje met schroefdraad is staal.
Foto=3AOSMSNX

Foto=MEJND3OY

voorvork erin
Foto=KN4FBR8B

Back