SPEED SLIDER
Well-Known Member
Hoi,
Naar mijn vorige project MHR SPEED SLIDER tijdje niet meer zoveel zin in scooters gehad. Maar toen kwam er een nieuwe speed uit en begon ik eigelijk wel zin te krijgen om een sonic op te bouwen. Aangezien het frame van een sonic niet zoveel weegt en het een makkelijke scooter is om aan te sleutelen was de keuze zo gemaakt. Ik beetje zoeken maar kon niet echt iets vinden. Had mijn oude speed ook nog liggen waar ik ook vanaf wilde omdat ik het nieuwe model wilde hebben. Toen kwam ik iemand tegen die zijn sonic wel wilde ruilen tegen mijn speed. Dit weekend de sonic gaan halen en meteen maar uit elkaar gesloopt. Optisch ga ik deze scooter niet zoveel verbouwen, wil hem lekker licht en snel maken.
Setup:
Mhr speed 7t
hebo krukas pen 12
keihin 28
malossi overrange
athena vertanding 14/44
pvl digitaal
yasuni c21
v-force membraam
Home-made spruitstuk
foto van me slider
Sonic net gehaald
Hier heb ik wel al wat gedaan. Gegin gemaakt met mijn voorvelg en radje zit er ook al op.
Radje is van een crossmotor
voorvelg aangepast
opstelling gemaakt voor frame te verlengen
aan het lassen
en toen was het klaar
ben nu bezig met alu t-stuk te maken dit is waarschijnlijk maandag klaar.
Naar mijn vorige project MHR SPEED SLIDER tijdje niet meer zoveel zin in scooters gehad. Maar toen kwam er een nieuwe speed uit en begon ik eigelijk wel zin te krijgen om een sonic op te bouwen. Aangezien het frame van een sonic niet zoveel weegt en het een makkelijke scooter is om aan te sleutelen was de keuze zo gemaakt. Ik beetje zoeken maar kon niet echt iets vinden. Had mijn oude speed ook nog liggen waar ik ook vanaf wilde omdat ik het nieuwe model wilde hebben. Toen kwam ik iemand tegen die zijn sonic wel wilde ruilen tegen mijn speed. Dit weekend de sonic gaan halen en meteen maar uit elkaar gesloopt. Optisch ga ik deze scooter niet zoveel verbouwen, wil hem lekker licht en snel maken.
Setup:
Mhr speed 7t
hebo krukas pen 12
keihin 28
malossi overrange
athena vertanding 14/44
pvl digitaal
yasuni c21
v-force membraam
Home-made spruitstuk
foto van me slider
Sonic net gehaald
Hier heb ik wel al wat gedaan. Gegin gemaakt met mijn voorvelg en radje zit er ook al op.
Radje is van een crossmotor
voorvelg aangepast
opstelling gemaakt voor frame te verlengen
aan het lassen
en toen was het klaar
ben nu bezig met alu t-stuk te maken dit is waarschijnlijk maandag klaar.
Last edited: