Mhr Speed Bw's

Status
Not open for further replies.
UPDATE:

Zo even een kleine update omdat ik het niet kon laten.
Ik heb nog steeds niks gehoord van EPC dat ze klaar waren. zaterdag nog maar eens bellen, als ze dan nog niet gebeld hebben.
Maar wel heb ik de tank een nieuwe plaats gegeven. nu weet ik teminste dat hij benzine krijgt.
De waterpomp heeft ook zijn plaats gekregen. en ik heb het zadeltje aan de voorkant ook maar vast gemaakt.
Dit is idd een stuk steviger.
Toen ik dit allemaal had gedaan. Wouw ik gewoon dat hij op wielen stond om te zien hoe het uit zag. En of alles zou passen.

Nou ik vind hem er echt super vet uit zien :), en alles past. dus blok er onder en dan kunnen we :).

Hier foto's: (foto's zijn met mijn mobiel gemaakt excuses)

aph4d2.jpg

2lsctnt.jpg

dxgv7n.jpg

Inderdaada !
Maar gaat dat beugeltje voor onder het zadel het wel houden ?
Ziet er erg klein uit of komt het door de foto ofzo ?:P

dankje mannen. ik vind het er ook echt goed uit zien. had ik niet verwacht.
@ ron ja is aluminium stripje is idd smal. maar het is nu echt stijf. en het buigt niet. ben er al op gaan zitten en dit lukte gewoon.

@wallie, ik hoop dat epc nu et snel mee klaar is dat ik idd met een vol blok foto's kan gaan maken

Idd even over het stripje waar ik net overheen had gekeken :P

Heb je ook al op het puntje van het zadel gezeten?? Zou het sowieso even verstevigen voor als je moet gaan banken met onze spierbundel Bolle :D

ja hheb ook al op het puntje gezeten. is gewoon stevig.
voor het banken moet ik even iets verzinnen haha

Ding ziet er echt teringvet uit, Bas :W. Kleurtjes zijn natuurlijk super nice :P.

Tijd voor een mooi opgevuld blokje idd.

@Stijn, dankje. Ja ik moet even kijken of ik daar nog iets anders voor maak.
En anders voor het banken een staal stukje en voor het sprinten aluminium. (gewicht) haha.

@Marc, Dankje, Nou hij is al aardig licht. Ik zal hem even wegen vanmiddag.
Hoop rond de 40 te zitten, zoals iedereen. en anders ga ik nog wel zoeken naar lichtere dingen.

@Denna, Dankjewel. Ja word nu echt tijd haha.

Rond je 40 ga je echt niett redden vriend :P
Denk dat je eerder mag hopen op 45... Schijfremmen met potjes zijn echt zwaar tegenover trommel.

ik ben benieuwd dan maar wat meer pks en ik nog wat af vallen. kijken wat hij op de dag inschrijving dan doet. moet hij dan lichter heb ik er nog een jaar voor. komt goud.
@martijn. nee komt dd blok onder.

Je kan ook je dd blok naar sd ombouwen he:P Heb nog een nette en lichte sd phantomvelg in kamp limburg kleuren als je geintresseert bent:+

bassie, binnekort ding de bank opgooien :W

Mocht je blok morgen klaar zijn kan ik het wel meenemen anders... ben toch weer daar voor de verandering :+

Ook deze is weer erg vers zoals ik net bij die van mickey al zei!

Vind het echt super dat je zoveel tijd voor die jongens kan vinden.

@Ruud, Ja datweet ik. Als iemand mij daarbij zou willen helpen hier in de buurt, en dat het ook goed gedaan word. dan wil ik dat nog wel eens gaan proberen misschien.
Dus niet verkopen die velg :P

@Steef, Ja eindelijk haha heb even getelt precies een jaar geleden kreeg ik mijn frame binnen. heeft toen wel 2 maanden in de garage gehangen. maargoed.

Ja ik bel morgen even na EPC, hoop dat het klaar is dan wouw pap nog wel even met mij naar EPC rijden. En morgen hele dag vrij dus kan ik eens flink gaan knutselen.
Toch bedankt :)

@Niels, Dankjewel.
Ik vind het ook tof van Steef dat hij idd voor iedereen zoveel tijd vrij maakt.

Ik heb van de week ook nog even een motorbroek bij de heuts gehaalt.
Dus die heb ik ook. misschien voor dit jaar van iemand een protector lenen. even kijken.
Ook begint mijn vader het steeds leuker te vinden enz. dus dat helpt ook mee :)
binnenkort maar eens om een sponsoring vragen :P

Status
Not open for further replies.
Back