Mening gevraagd :)

Hyperinsomnia

Well-Known Member
Wat vinden jullie van een MBK nitro. Is hij waar voor je (vele) geld dat je eraan geeft, is zijn motor goed, enz...

ps. Het is dus niet voor mij maar voor een vriend die een nitro wilt (en die er geld voor heeft :p:p)
 
Advertisement - register to remove this

Klopt precies wat SRurbanKID zegt :) Nitro = Aerox

Vering en remmen zijn ok. Maar je zit veel lager als bijvoorbeeld een Neo's. Je benen kun je amper kwijt (als je wat langer bent ;))
 
vering vind ik matig.. remmen doet ie als de beste :)
stuurt wel aardig zodra je hem gewend bent,

model is gewoon zwaar mooi, heb nu een aerox en een nrg, zet maar eens een aerox tegen een andere scooter.. een aerox blijft gewoon heel mooi, andere scooters hebben misschien meer kwaliteit en handigheden.. maar een aerox blijft de stijlvolste scooter die er te koop is.
 
mjah, ben het met de rest eens, alleen ik ben 1m85 en zit er prima op, veel langer moet je niet zijn denks

alleen de voorvork wil nog wel eens gaan lekken... (mijne is uit 1998.)
 
Last edited:
thx voor de reply's men vriend is niet zo groot (ongeveer 20cm kleiner dan mij :p:p) dus die zal geen probleem hebben. Ik heb eens gekeken naar die aerox en jullie hebben echt gelijk, maar ik weet niet of die eigenlijk wel verkrijgbaar is in belgie.
 
Juist, in België zijn zowel aerox en nitro te verkrijgen (voor dezelfde prijs natuurlijk).
Heb me Nitro nu 1 jaar, en het enige wat tegenvalt zijn de veringen (mogen voor mij gerust wat stugger :rolleyes: ) al hebben de nieuwe versies allemaal zo'n gasvering dacht ik.
Qua kapwerk afwerking zit het stuurkapje niet echt lekker, de rest valt wel reuze mee hoor.
O ja, de boutjes van het luchtfilter (diegene die aan het carter bevestigd zijn) vervang je best zo vlug mogenlijk door RVS dingen. Anders mag je gaan kloten als je je luchtfilter er s moet afhalen.
 
Back
Top