Honda Bali mening gevraagd!

Status
Not open for further replies.

Pientje

Well-Known Member
Hallo allemaal!!!

Ik ben een complete leek op het gebied van scooters, dus wil graag jullie mening.

Ik kan een Honda Bali kopen, bouwjaar 1996. Alleen de kilometerteller is defect.
Hij kost 200 euro.
Is dat een goede koop?
 
Advertisement - register to remove this

Honda bali

Zelf heb ik ook een scooter gekocht voor 250 euro 'n Bali Honda, heb er juist 2 dagen met rond gereden. Is nu in de garage en weet ni hoeveel me dit gaat kosten, het een stuk de starters relais zei men dat het 120 euro kost en dan hab ik nog geen controle. Als ik ooit een scooter terug koop dan liever een beetje meer dan een beetje meer sever aan dat ding. de elektrische starter werkte ni, hoorde zo'n gezoem en de kickstart , daar heb ik een halfuur aan zitten kikken, ben er nog stijf van aan mijn benen. Weet je in België moeten scooters niet naar de controle en daarom profiteren ze daarvan. Je moet geluk hebben, maar liever mere betalen, omdat je achteraf toch moet betalen aan de garagist.
 
1996 zou ik niet kopen als ik van jouw was. Je kan hem altijd kope om hem dan open te draaien en wat meer te weten te komen over hoe een scooter werkt, maar ik zou hem niet kopen om mee rond te rijden ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top