mening gevraagd

ntt_membahh

Well-Known Member
ik heb een ntt met volgende setup

athena vlinder 70
yasuni c16
dellortho VHST 28mm
Polini evo vario + snaar + poulies +membraam
twin air filter
Malossi Delta klutch en Wingbell
nog originele ontsteking

Nu ben ik dus niet helemaal tevreden over mijn prestaties. Het loopt wel lekker maar ik denkt dat er meer uit te halen is. Nu zat ik na te denken om eens naar een andere uitlaat te kijken. Nu gaat mijn voorkeur uit naar een hr2. Nu is mijn vraag of er mensen zijn met deze uitlaat op deze cilinder ofdat er mensen zijn met een beter alternatief.

mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou proberen duidelijk te beschrijven waar je niet tevreden mee bent, kan veel oorzaken hebben dat je niet het optimale uit je blok haalt.

Op de testbank zetten kan vaak ook al veel mogelijke afstelfoutjes aan het licht brengen, als ik je setup zo lees moeten er toch wel degelijk een goed vermogen haalbaar zijn.
 
jah tuurlijk er moet nog een rotor komen staat ook nog originele ontsteking. Maar ik zat gewoon na te denken dat die uitlaat niet voldoende mogelijkheden biet voor de setup en dat ik beter een andere zou kunnen kopen. De setup loopt verder harstikke goed maar ik denk dat er met een andere uitlaat meer uit te halen is. En daarom vraag ik jullie mening welke het beste geschikt zou zijn
 
Back
Top