DeJongh said:Je hebt er niet mee getest, maar je hebt aan de plaatjes gevoelt en nu voel je dat ze veel makkelijker open gaanwel een erg goede manier van spullen testen, je testresultaten zullen wel erg nauwkeurig zijn :+
Big B NRG said:Maar hij heeft wel gelijk..
Op 100cc kart zitten .2mm plaatjes. Ding draaid ook wel bijna 18k
jah misschien wel, maar je hoeft toch niet alles te testen. Je kan ook veel te weten komen door topics doorlezen en met mensen te praten die het al hebben getest.InIMoeK said:Mischien bedoelen ze meten op een andere manier?
D.J said:dan zul je zelf alweer andere kleppen moeten fixen
Iig. super dat je dit soort research met ons deelt Johan. Op mijn hok zal een dezer dagen ook nog gekeken worden naar verschil met een vl14... zal ik hier dan ook wel posten :*
Bas@Ritthem said:Binnekort ook op de bank , ga het ook eens testen met mijn Setup of de VL14 nou echt minder scoort dan de Vforce. uitdraaien zullen op het forum verschijnen.
Remco. said:Oud nieuws, ze zijn al gelange tijd niet meer leverbaar, maar ze komen weer terug, voor een dikke meerprijs.
Johan... said:Had je dat nog getest??
D.J said:Sorry voor de late reply
Op m'n speed7t setje niet meer getest. Enkel op m'n 2fast set. Daar gaf het een verhoging van 0.5 pk t.o. VL14.
Grafiekjes post ik niet
Ja...BFE EVO SR said:En de VL14 ook met ophoogplaat getest? En daarna vergeleken?
Mol said:Ja...
RoP#6 said:heeft iemand deze maten voor mij? dus tussen de blauwe en de rode lijnen
in mm graag
We hebben verschillende diktes geprobeerdLucas said:Hoe dik was dat ophoogplaatje dan...
Wij hebben het bij ons op de bank bij 2 mina blokken uitgebreid getest en t.o.v. van onze bewerkte vl14 en nog wat trucjes komt er met een v-force niets spannenders uit...
T.o.v. plug and play std vl14 is het een ander verhaal natuurlijk