BurN
Well-Known Member
Ik heb wel geblokkeerde vermogens verschillen gemeten van 1.5pk. maar op onze blokjes moest dan wel altijd het mengsel worden aangepast.
@ johan heb jij dat ook veranderd tijdens je metingen of is alles met dezelfde carb afstelling gemeten, mijn excuzes als het al in je verhaal staat maar ik er overheen gelezen heb.
Btw wat doet het bij jullie tov een opgehoogde vl14, want daar meet ik ook verschillen van 0.5 a 0.6pk. als je em 5mm ophoogt
@ johan heb jij dat ook veranderd tijdens je metingen of is alles met dezelfde carb afstelling gemeten, mijn excuzes als het al in je verhaal staat maar ik er overheen gelezen heb.
Btw wat doet het bij jullie tov een opgehoogde vl14, want daar meet ik ook verschillen van 0.5 a 0.6pk. als je em 5mm ophoogt
ABT said:Wel apart dat de V-force het bij jullie zo goed doet, bij ons heb ik nog nooit een betere meting gehad met een v-force dan een aangepaste VL-14.
Het verschil bij jou zit hem niet eens zo zeer in het membraan, maar meer in de dingen die Joël ook al aangaf, daarom is het bij ons ook wel logisch dat ze het minder doen.
@ Joël: Ik denk dat je hem met werkende vario niet over de 21 krijgt als dit met een tandriem gemeten is.......