ruud. said:onzin melf, ding is gewoon bagger afgesteld, dat hoor je zo. Beter idd lekker op de bank met de mengselmeter eraan.
melf #50 said:dat is een ander verhaal , maar een v-force is al stukken korter , zet je er dan nog een plaat bij onder klopt er imo al helemaal niks meer van..
Oxi said:is zeker moeilijk te meten omdat je bij zo'n aanpassing ook het cartervolume en dus ook de carterdruk verandert...
je zou dus niet kunnen zeggen of de verschillen in meetresultaten door de hoek van het membraan komt, of door de veranderde carterdruk/volume..
maar zijn hier resultaten van bekend?
Jumper said:ik denk dat het membraan zowiezo beter is dan het vl14, de makers hebben meer kennis over membranen dan die bij malossi lijkt mij.
BartR. said:Dan krijgen ze aan de stok met Moto Tassinari ( maker van V-Force), aangezien die het hele concept gepattenteerd hebben. Of ze moeten het net als Stage6 op een dealtje gooien zodat we ze straks kunnen kopen in een MHR doosje:X
Gomer_pyle said:Johan... Hoe zit het met de plaatjes blijven die bij jou wel goed?