D.J said:Monteer je toch een nieuw setje kleppen ? :S
C4rN said:Ik geloof dat alleen die set kleppen als 50 euro kost
Shane said:21,25 om presies te zijn..
BartR. said:Je kunt het princiepe ook vastleggen. Dus niet de vorm, maar de werking.
Maargoed, we zien wel. Voorlopig zal hij er wel gewoon in een Stage6 doosje liggen.
D.J said:Monteer je toch een nieuw setje kleppen ? :S
Ditechist said:Spijl in de v-vorce is eruit dus niet meer te gebruiken..
dikkedoof said:ja jullie hebbe het alenmaal wel zo lekker over die v force maar ik hoor laatst dat ze niet meer vekocht mogen worde :S
Johan... said:Andere kleppen hebben geen zin...
Je hebt er niet mee getest, maar je hebt aan de plaatjes gevoelt en nu voel je dat ze veel makkelijker open gaan wel een erg goede manier van spullen testen, je testresultaten zullen wel erg nauwkeurig zijn :+nastykilla said:jah zkr dat heeft echt veel invloed op je prestaties. Ik heb hier een vl11 liggen met kleppen van 0,25mm en 0,30. Ik heb er overigens niet meej getest ofzo maar je kan aan die dunne voelen datze veel makkelijker open gaan.
Alsik me goed herriner is dunne kleppen beter ofzo op snelle setup. Maarjah voor vl13(pia) hebje daar nou eigenlijk ook verschillende diktes van die klepjes van?
DeJongh said:Je hebt er niet mee getest, maar je hebt aan de plaatjes gevoelt en nu voel je dat ze veel makkelijker open gaan wel een erg goede manier van spullen testen, je testresultaten zullen wel erg nauwkeurig zijn :+