Feit is gewoon dat het uiteindelijk op afstelling met een werkende vario uitkomt.
Klopt, ben ik helemaal met je eens
Blokkeren kan het afstellen van de motor vergemakkelijken, maar het is geen must als je het aan mij vraagt.
Ik noem maar een scheef voorbeeld. 2 speed 06 blokjes.
1tje heeft 19.2 sae tijddens blokken, uiteindelijke score vrij 22.3
De andere heeft 22.0sae geblokkeert, uiteindelijke score vrij 22.9
Mijn conclusie dus Gewonnen geblokkeert vermogen hoeft niet uiteindelijk te resulteren in gewonnen vermogen tijdens een VRIJE meting.
Tenzij je weer dingen hebt veranderd na het geblokt meten..? Anders ---> slipcorrectie..
Er zijn gewoon teveel factoren die meespelen in het verlies van vermogen.
Ook hiermee ben ik het met je eens op 1 ding na, en dat is puur die slipcorrectie zonder die slipcorrectie krijg je van deze onderlinge verschillen