This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Membraan vorm

Joël said:
Kom op nou, daar draait een doorgewinterde beuner zijn hand toch niet voor om?

Kwestie van spacer maken/ carter schuin affrezen en de doorlaat vergroten.

En dan erachter komen dat het geen winst heeft opgeleverd, en dan je carter weggooien :+
 
nee, waarom? het piaggio membraan wijst namelijk ook nog wat naar voren , dit gaat onder het motto : gewoon proberen ,doen jonge hondjes ook...
 
melf #50 said:
nee, waarom? het piaggio membraan wijst namelijk ook nog wat naar voren , dit gaat onder het motto : gewoon proberen ,doen jonge hondjes ook...

mr Rudi v. Vliet aka "The One" heeft dit geintje al een slordige 4 jaar terug uitgehaald...
Zover ik gehoord heb maakte het geen donder uit, maar is het wel een redelijk karwei.
 
Joël said:
mr Rudi v. Vliet aka "The One" heeft dit geintje al een slordige 4 jaar terug uitgehaald...
Zover ik gehoord heb maakte het geen donder uit, maar is het wel een redelijk karwei.


naja , roterend maken is meer werk , ik kan het altijd proberen.
 
paulyamaha said:
ik d8 dat ridder ruud met een VTM membraam reed?
Dit was naar mijn weten een aangepast stnd membraan wat het beter deed dan de rest. En dat pia membraam op een mina is idd al door een aantal mensen gedaan.
 
Wat heb je daarnou weer aan :? . Het membraan loopt met de hoek van de inlaatbaan van het carter mee bij pia , als je dan een mina exemplaar erin gaat boinen komt er helemaal niks meer overeen:X.
 
ff een vraag ik heb hier de evolution liggen maar ik heb het hebo membraam , ik heb huis beter afgerond zodat de spaantjes enzo weg zijnen het huis volledig rond is , maar met de evo heb ik het nog niet getest maar heb ik goed veel kans dat het scheurt de rest is c21, 24 mm en de rest vario koppeling enzo enzo
 
In mijn idee is het mina mebraan mooier geplaatst. De membraankleppen openenen met de rotatie van de wangen mee. Daardoor zal er minder ongunstige werveling ontstaan.

Natuurlijk is het idee om het mebraan te richten (zoals ze bij pia wel hebben gedaan) nooit slecht om aan een test te ondervinden.
 
ik verschillende membranen getest maar nog geen Hebo , mja dat hoeft ook niks uit te maken , ook een Hebo moet gewoon heel blijven , zou niet weten waarom dat kapot zou gaan hoor. mja , als de carbon platen kapot gaan kan er iig niet veel gebeuren , echt afknappen doen ze ook meestal niet , mee soort van aangevreten.

mja , wil je een goed membraan hebben zou ik gewoon een VL14 pakken