This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

alleen de lui die denken dat ze zelf niet tot dat "kanker pest ras" toe behoren, juist zij zijn het die de naam geven aan de onschuldigen, en trappen je dood als je er ook maar iets van zegt! of ze trappen spontaan een zwerver dood... zijn er toch te veel van :| ze komen mij ook mn strot uit en krijg steeds meer de neiging om me aan te sluiten bij een knokploeg die hier in de wijk een keertje opruiming wil gaan houden tegen die criminelen!
 
Slaat nergens op dit .... tsjj hoe durven ze ..
Zeker Rammen die gassies, politie zal waarschijnlijk tog niks doen .
succes
 
gelukkig valt het hier nog mee, maar komen ook steeds meer van dat tuig. Der komt nog es een burger oorlog hier in Ned.
 
Het zit ook niet echt mee he Jeremy :'(
Zwaar ongeluk met je runner, daarna stukje vinger verloren en nu dit ook nog een keer.
Allemaal in een jaar tijd als ik het me goed herinner.
Echt heel veel sterkte. :*
 
Beterschap! Ze denken gewoon dat ze alles hier zijn.

Wij gedragen ons toch ook? Waarom kunnen hun dat dan ook niet??????

Uit je eigen weet je toch wel wat wel en niet mag, wat slecht en wat goed is?

Sinds ze mijn scooter hebben proberen te jatten heb ik geen respect meer voor die gasten.
 
de laatste tijd zie ik steeds meer verafschuwing van de buitenlanders... ik ben zelf half turks,half nederlands, en dan zie je sommige mensen al meteen zo raar kijken... ik zit namlijk in de klas met een paar lonsdale gastjes. Maar jonge, als je je gewoon normaal gedraagt en al die shit, dan heb je met niemand geen ruzie...niemand ziet ook aan mij dat ik half turks ben, omdat ik ook alleen maar met nederlandse mensen omga, soms flinke partijtjes alcohol drink etc...

de laatste tijd zie ik ook steeds minder dat turken met dit soort onjuiste activiteiten te maken krijgt, of heb ik dat verkeerd???

in ieder geval, trek niet meteen je conclusies als je iemand voor t eerst leert kennen, dat is wat ik wou zeggen

MasL
 
Wat ik zo klote vind hier..

Piet zegt tegen de agent dat Achmed hem een kaaskop noemt.. agent zegt ja.

Achmed zegt tegen de agent dat Piet hem een vuile kankermaroc noemt, en Piet wordt meteen met de pers erbij in de bak gegooid.

Ze voelen zich daarom ook de man. Idiootste wat ik ermee heb meegemaakt is @ kermus. Zat er zon groepje marocs in de botswagens, en 1tje van 14 jaar en 3 turven hoog ging steeds gillen 'ik maak je dood' 'wat moet je' als je tegen m op botste Zielig gewoon..

Gek he dat ze ons dom vinden, wij bouwen ook t hele land vol met moskeeen en roepen tegelijk dat ze zich aan ons moeten aanpassen :?
 
zoals een kale man zei van wie ik fan was/ben.

vluchtelingen zijn mensen die problemen in hun land hebben en al blij zijn met een land om hun 'probleemland' heen.
Die gaan NIET rechtstreeks naar NL toe...

Nederland neemt dus nog wel vluchtelingen aan, maar dan alleen als der in de omringende landen problemen zijn. ( duitsland, belgie, engeland... )

en de rest HARD aanpakken die lijers
ik heb 2x een gun tegen me kop gehad 1x een mes in me en alle 3 door een 'medelander'

gewoon allemaaql terugschoppen die gasten als ze iets gedaan hebben.

wat ik wel vind is dat de goeie onder de slechte moeten leiden.. ( wat vaak/altijd zo is ) alleen zijn der veel meer SLECHTE dan goeie..

en vond het heel mooi wat werd gezegt in dit topic:
als jij in een hotel bent breek je .....
Mooi gezegt
 
Je kan wel zeggen van buitenlanders doen dit en doen dat blablablablabla. Maar daar gaat het hier in Nederland eigenlijk allang niet meer om. Wat er eigenlijk moet gebeuren is dat het rechts systeem dusdanig aangepast moet worden dat jongeren die zich strafbaar maken aan een overtreding ook aangepakt moeten worden.
Als je nu een overtreding maakt bijvoorbeeld iemand in elkaar slaat. Dan ben je hoogstens 2uurtjes met een kop koffie op het bureau. En daarna sta je weer vrolijk buiten. Dan beginnen die gasten zich weer te vervelen en gaan ze weer rottigheid uithalen.
Dit moet dus veranderen. Want het is toch te gek voor woorden dat er gasten buiten lopen die meer dan 20 (gewelddadige) overtredingen per jaar maken en nog niet 1keer de binnenkant van de cel hebben gezien.
Gewoon aanpakken die handel.
 

Amen!
 
Ik vond de aanpak van ik geloof Blair wel ok...


In Engeland wilden een paar buitenlanders een moskee laten bouwen, waarop hij reageerde;

"Je mag zoveel moskeeën bouwen als je wilt, mits wij voor elke moskee die jullie hier neerzetten in Marokko een christelijke kerk mogen neerzetten"

Toen was het snel van de kaart

(is btw al een aantal jaartjes terug hoor)
 
Originally posted by Romanov
Dan beginnen die gasten zich weer te vervelen en gaan ze weer rottigheid uithalen.


Als ik me verveel ga ik toch ook geen mensen lastigvallen?

Ik kijk dan tv/pc wat ofsow....

Maar een bepaald aantal buitenlanders (ja vooral buitenlanders) vertoeft zich liever met groeperingen tot in de late uurtjes op straat met alle gevolgen van dien (lees b.v. de eerste reply van de topicstarter)

Hier in Rdam ook, 's avonds zie je alleen maar groepen antilianen/marokkanen/turken staan...


Kzal de krant eens bellen als er een blanke groep staat te hangen
 
nja, ze denken allemaal heel egocentrisch en hebben overal schijt aan naar mijn mening, en idd zoals bart zeg, het is gewoon echt lullig voor degene die er wel wat van proberen te maken, maar die zie ik ook niet op straat hangen, mensen uitschelden en ruzie uit lopen lokken.
tuurlijk er zijn ook nederlanders in bepaalde wijken die zo zijn, maar die nemen een kleiner aantal aan per stad en dus verhoudingsgewijs veeeeel minder..
 

dan spoort er niet iets niet bij de wet, dan spoort er iets niet in je mentaliteit...

het is heus niet zo dat als ze voor een klap 2 keer zo hard gestraft worden dat ze het dan minder gaan doen, ze beseffen niet wat ze doen en kijken niet hoe het in elkaar zit of wat ze beter kunnen doen...
 


JAAAAAAAAAa, laten we fijn de Nederlandse regering er de schuld van geven dat die lui zich niet kunnen gedragen.

Dit gedrag heeft niks met integreren te maken, in Marokko slaan ze elkaar ook niks voor niks op hun bek :|
 

Er is een verschil tussen racisme en discriminatie. Ik ben geen racist, ik ga met veel donkere mensen om, en die zijn echt niet minder/meer dan ik.
Daarentegen discrimineer ik wel. Als ik een groepje blanke Nederlanders tegenkom gedraag ik me anders dan als ik een groepje Marokkanen tegen kom. Dat hebben ze echter puur aan zichzelf te danken, en natuurlijk lijden de goeden onder de slechten, maar dat is altijd zo, misschien dat in dit geval de goede Marokkanen een beetje verantwoordelijkheid moeten tonen. Dwz; Zij kunnen de anderen er best op aanspreken, als wij dat doen krijgen we een mes in onze rug, maar denk dat als zij dat doen dat het best een positief effect kan hebben.
 
ik heb ook altijd last van ze op school gaan ze op je scoot zitte zeg je der wat van krijg je meteen een groep om je heen met wat is je probleem kaas.
Ik word der echt schijtziek van als ik ergens moet wezen en ik ga alleen loop ik bijna altijd met een luchtdruk pistool op zak je weet het maar nooit.
Maar der zijn ook genoeg coole buitenlanders het is net wat voor vriende/familie ze hebben