This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

shit man erg ja , ik weet hoe je je voelt man , ik ben keertje samen met me vader de tyfus ingeslagen door een grote groep anti's voor nix nada . Heb je er nog last van ofzo? ik bedoel meestal hou je er wel wat aan over qua paraheid ofzo weet je , ik kijk tegenwoordig 400 keer per minuut achter me om namelijk door die shit . succes nog ,Ik hoop dat die politie er iets tegen kan doen man , maarja je weet hoe het gaat toch....
 
wat een kwats, en waarvoor is die x?! |(

400 keer per minuut = 400/60 = 6,66666 keer per seconde achterom, dit zou betekenen dat je immens goede nekspieren hebt
 
Klopt ik heb zieke nekspieren gewoon
Die x was omdat ik dubbelpost had gedaan trouwens
en blijf ff ontopic josti , hoezo wat een gelul?
 
Last edited:
Originally posted by Opzorp
Ik noem de meeste Londale knakkers ook nep racisten. Ze doen zich voor als racisten, ze denken dat ze racist zijn, maar ze snappen der geen moer van en weten niet waar ze mee bezig zijn. Nep racisten in mijn ogen

Hoop ik dat je mij niet als zo`n loser beschouwt...

Allereerst sterkte voor de topicstarter, zoiets meemaken is gewoon kut.
Over irritante buitenlanders,Nederlanders, Lonsdale-gasten en wat je ook nog meer kunt bedenken, denk ik hetzelfde...optiefen, simpel zat. Iedereen die `s avonds nog laat op straat hangt in groepjes en mensen lastig valt, ongeacht of t nou maroks/turken of nederlanders zijn, die mensen moeten aangepakt worden.

Over het feit dat Nederlanders `mietjes` denk ik hetzelfde. Ik merk t ook TE vaak bij mezelf. Gewoon puur om geweld te voorkomen, terwijl ik van binnen gewoon sta te koken van woede. Tuurlijk sla ik t liefste, mja helaas heb je daar meestal al vrij snel weer spijt van. Ik heb t vaak genoeg geprobeerd en gelukkig ben ik er meestal goed van afgekomen, maar t kan ook fout(er) aflopen...
Tis ook gewoon onzin dat je bang zou zijn in je eigen land, voor wie dan ook, maar t is niet voor iedereen makkelijk om te laten merken dat je niet bang bent...zelf ben ik overigens ook geen imposante verschijning, mja misschien moet je net zo stoer gaan kijken als `hun` dan :s

Dit is dus niet racistisch, ik denk zo over iedereen waar ik of anderen last van hebben...

Als laatst wil ik nog even kwijt wat ook meteen de reden is voor mijn reactie hier:
Mensen die Lonsdale dragen zijn niet allemaal fout, die gasten die constant of feesten met de rechterhand in de lucht staan vind ik ook ontzettend fout. Ik draag t zelf al zolang dat ik niet eens meer weet hoe lang, voor mij is t slechts (net zoals Australian/Cavello dat was en is) iets om je als `gabber` te uiten...Staat er n beetje vaag, maar kon ff zo snel niks anders verzinnen.
Tot slot:
Niet alle marokkanen etc zijn slecht, de slechten verpesten t voor de goeie etc etc...
Zo is t met alle bevolkingsgroepen in Nederland en wat we met de hele problematiek er om heen aan moeten weet ik helaas ook niet...
 
de meeste marrokanen die hier komen zijn slecht want de goeie moeten hun niet in hun eigen land dus gaan ze hierheen.
 
Juist eric , ik vindt het zoizo al raar dat er zo,n ophef wordt gemaakt over kleding , ik bedoel er zijn mensen die worden gewoon door een groep inelkaar geslagen omdat ze focking lonsdale kleding aanhadden , waar gaat dat nou over toch? Kleding is kleding , het is nu gewoon weer een extra reden om iemand te slaan , lonsdale = racistisch dus schoppe maar . simpele zielen die dat denken
 
Wat ik ook opvallend vind is dat ze altijd zo goed zijn in het pakken van de zwakkere. Een kennis woont in Helmond tegenover het station. Lekkere buurt dus. Daar is dus een gehandicapte vrouw, die in zo'n gehandicaptenscooter zat door marokanen in elkaar geslagen. Tot en met botbreuken aan toe. Nou sorry maar als dan in mijn autotje zou rijden en zoiets zou zien zouden snel de ruitenwissers aan gaan en zou ik ze helemaal dood rijden. Ik ben misschien ook wel een beetje rasistisch, maar dat word je ook niet vanzelf. Als je gewoon ergens loopt en je kijkt een keer achterom en er staan meteen 4 man voor je neus te vragen wat je nou moet. Als iedereen eens een beetje normaal tegen elkaar zou doen. Ik ben trouwens wel degelijk ervan overtuigd dat de islam invloed heeft op het gedrag van buitenlanders. Het zien van vrouwen als een minderheid komt ook mede voort uit de islam. Als mijn vriendin een keer 10 minuten wacht op mij op mijn school is ze meestal al 3x aangesproken door marokanen. 1x kwam ik net aangelopen en heb ik gezegd dat ie heel snel op moest rotten. Toen ging ie ook weg. Hiermee wil ik maar aangeven dat zij vrouwen zien als een soort lustobject waar je alles maar mee kan doen. Je kan niet ff rustig met een meisje door de stad gaan lopen want 3/4 van de buitenlanders die je tegenkomt menen te moeten fluiten, roepen of toeteren. Ik probeer zelf meestal maar om er niet op die provocaties in te gaan, maar word er wel erg kwaad van. Maar als ik een keer in de positie kom dat er geweld gebruikt word, dan zal ik er ook alles aan doen om iemand helemaal de vernieling in te schoppen. Of het goed is, nee, maar zo word je gemaakt door deze maatschappij.
 
Klopt , komt mede doordat de politie er ook helemaal geen fuck aan doet , terwijl hun bonnentjes zitten uit te schrijven voor scootertjes worden er aan de andere kant mensen geslagen auto's gestolen enz enz , en zoizo kunnen ze geen fuck maken tegen die people , als iemand gepakt wordt voor mishandeling komen ze voor het minste geringste alweer vrij , en dat is nederland . Ik had toen die keer dat ik mishandeld was een verdachte beschreven die vervolgens dus ook opgepakt werdt door de politie , ik vroeg nog : moet ik spiegelen? ze zeggen nee we weten zeker dat hij de dader is . volgende week kreeg ik een brief binnen dat de zaak geseponeerd was :S blijkt dat ze die gozer gewoon aleen hebben gevraagd : heb je het gedaan? nee zei die en hij ging weer vrolijk naar ze huisje toe. kromme wetjes allemaal. maar dat stimuleert de criminaliteit ook meer , ze komen er te makkelijk van af.
 
mja.. wat ook wel grappig is.. Ze kunnen de "kut" marokkaantjes wel tellen.. want er zijn er ongeveer 1500 in amsterdam.. MAAR ZE KUNNEN DIE RATTEN NIET OPPAKKEN.. tering je kan beter in grote groepen lopen en hetzelfde doen als hun.. zie je een marokaan in ze eentje lopen trap je hem gewoon helemaal in elkaar en jat je al zijn spullen die die marokaan van jou of je vriendin hebt gejat..
 
wat een loze reply... en ze hebben trouwens 1500 criminile jongeren geteld.. waarven 75 % marokkaan bleek te zijn...
 
Originally posted by Yansuni
[Bze hebben trouwens 1500 criminile jongeren geteld.. waarven 75 % marokkaan bleek te zijn... [/B]

dit is toch gewoon triest, terwijl minder dan 5% van de bevolking marrokaans is zijn ze goed voor 75% van de criminaliteit. welkom in nederland. :|
 
ok, maar denk je dat het in de rest van nederland veel anders zou zijn?

ookal zouden over heel nederland "maar" 20% van de criminaliteit op hun naam zetten, ze zijn dan nog steeds maar minder dan 5% van de bevolking. dan is het criminaliteitsgehalte van die groep nog steeds extreem hoog. en ik weet zeker dat die 20% zeer makkelijk gehaald gaat worden.
 
Ik heb zelf ook een x problemen gehad met die kut mocro's.

Was op een schoolfeest, paar vrienden van me hadden ruzie met een paar nederlandse gasten met een mocro vriendje.

Was al opgelost komt de mocro in de wc op een maat van af en als 't vechten wordt, voor wie ben je dan? Die maat zegt voor me vrienden natuurlijk. Begint die mocro hem te duwen die maat van me geeft hem een paar klappen op ze neus en loopt weg. Komen we buiten al een zooi mocro's, dus wij gaan weg wachten bij een bushokje verderop op de rest van onze maten. Komt er een scooter met nederlanders(!!!) voorbij en de 3x ja hoor. 2 auto's met 10 mocro's en die 2 gasten @ scooter, beginnen ze die maat van me te duwen, "wrom slaan mijn vriend" enzo. Beginnen ze die maat van me te trappen en schoppen. Dus ik er tussen begint er een mij te duwen en geeft me klap voor ik 't weet (ben 2 minuten "weggeweest" niet neergegaan ofzo weet 't gewoon nie meer). Andere maten hebben ook klappen gehad. Was afgelopen omdat een vriendin van me helemaal gek werd en toen zijn die mocro's weg gegaan.

Tegen zo'n groep ken je gewoon nix doen weet jij veel wat ze in hun auto hebben liggen?!! We weten wel wie 't waren die meeste gasten. We wouden ze nog terug pakken maarja dan ze staan ze met 20 man voor jou huis!!! Teringlyers al was 't 1 tegen 2 hadden we ze nog gehad maar tegen zo'n groep (12 tegen 4)

Mede hierdoor heb ik een hekel aan die kut mocro's en als 't maten is 9 van de 10x die morco's

Beetje lang verhaal maar moest er ff uit!!
 
topicstarter: zeer kut maja wat valt er aan te doen :S

Ik woon zelf in Oisterwijk.
Daar valt het wel mee met buitenlanders,
alleen dat asielzoekers centrum verpest het weer.
Door hun worden veel fietsen en brommers gejat.
Dan kom ik in Tilburg en loopt het helemaal vol met die bepaalde mensen.
Ik kan het niet anders zeggen dat ik gewoon een hekel aan ze heb.
Er zijn er natuurlijk wel een paar die goed zijn, maar die moet je ook maar net tegen komen.

In mijn klas zitten ook veel ali's en die soort mensen.
Hun zeggen ook tegen elkaar kut turk kut marokkaan maaar ho als een nederlander dat zegt is hij gelijk racist en krijgt hij knallen.
Dat vind ik al helemaal dom
 
Last edited:
Originally posted by M.WRC
EN die groep noemen wij.... de KAMPERS, de WERKLOZEN of de ACHTERBUURTBEWONERS ... amen


geen kampers reizegers en je hebt de semie's die zijn het ergst want die lui doen altijd poopie joopie

O die