This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Ik heb het dus ook een keer mee gemaakt in duinrel..

Ik stond samen te w88 met een vriend van me en er stonden 2 herrie makers voor ons. maar ja ze deden niets verkeerd. toen kwamen er opeens nog 8 aan. "Ja Laat Ons voor gek wij hoore bij die" Dus ik heb gezegd dat ik vond,
dat zij, die 2 dan maar achter ons moesten gaan staan. Ja wat jij kut kaaskop grote smoel begon die te duwen. jochie van 14. ze zijn gewoon nergens bang voor.
dus ik zeg als kaaskoppen je niet bevallen dan had je naar een ander land moeten gaan. ja racist racist hoor je dat.. nou wij die rodelbaan in..
we gana eruit. ja hoor stond 10 man. begonnen allemaal op mij te slaan enzo. maar ja ik geef toe. ik was bang.
Niet bang dat ik ze niet aankon want dat kon ik wel. Maar niet 10.
en schoppen en slaan. niemand kwam er tussen overigens.
uit eindelijk zeiden ze ren dan weg ren dan
toen zijn we dus rustig weg gelopen. zonder 1 woord te zeggen..

dit is nog goed afgelopen want toen ik in de rij voor het zwembad stond kwamen ze weer en sloeg er 1. dat zag iemand van duinrel en toen moest ik het hele verhaal vertellen. wij mochten zwemmen zij niet.. later werden we weer uitgehaald dat wij hun in elkaar hadden geslagne met zn 5en..:|
ik bewezen dat het niet zo is mochten we gratis zwemmen .

maar over het algemeen als een nederlander van 14 tegen mij zegt he sukkel dan lach k of zeg k ja zeker of zo..
als een turk dat zegt kijk ik al het liefst de andere kant op en loop door. gewoon omdat k geen gezeik wil..

daar door gaat het verkeerd. maar ik wil ook helemaal niet vechten dat gaat niet. gewoon omdat het staartje wat er aan zit voor mij altijd negatief uit zal vallen daar baal ik van.
 

20 tegen 20? Veel plezier dan. Ik ken ook een hoop gasten uit het kamp hier, en het zijn onwijs chille gasten. Maar je moet er echt geen ruzie mee krijgen, reken maar dat de kogels je om de oren gaan vliegen....die gasten zijn gewoon gek, en bijna altijd dronken, althans...hier dan

Nu zal je zeggen, lekkere chille gasten zijn het dan, maar laat ik het zo stellen, als jij lief doet, zijn hun ook lief
 

Dat heb ik dus ook, je weet gewoon dat als je ze neermept (en desnoods zelf een paar klappen krijgt) het niet voorbij is. Want ze komen je gewoon opzoeken, totdat je een keer ernstig verwond bent, want dan zijn ze wel tevreden, en kunnen ze weer stoer doen tegen die andere swa's.
 
Originally posted by Art!
maar over het algemeen als een nederlander van 14 tegen mij zegt he sukkel dan lach k of zeg k ja zeker of zo..

De andere kant van het verhaal is, dat ik best een Marokkaan van 10 jaar in de vernieling zou trappen als hij vervelend deed... Bij een Nederlander zou die gedachte niet eens bij me opkomen...
 
Bij ons is er een soort roltrap @ een supermarkt... Stonden vorige week ook een stuk of 4 van die Marokkaantjes [12 jaar ofzo?] op die roltrap heen en weer te gaan, en iedereen vuil aankijken 8P
 
in belgie is het ook zo |(

jaartje terug zat ik gewoon te wachten op een bus,
zag al van ver 2 marokkanen aankomen die zowat iedereen die passeerde beetje lastigvielen
komen ze bij mij aan, staan ze me wat te bedreigen :|
opeens een vlindermes tege me keel en probeerden ze me af te rippen...
kbedoel, waar gaat dit naartoe?

kan een mens niet gewoon ff rustig buitenkomen zonder uit te kijken voor die kankerventjes?

weg ermee

ben heus geen racist maar zulk type mag voor mijn part verdampen
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
De andere kant van het verhaal is, dat ik best een Marokkaan van 10 jaar in de vernieling zou trappen als hij vervelend deed... Bij een Nederlander zou die gedachte niet eens bij me opkomen...

Ik weet dat dit geen topic is om grapjes te maken, maaruh....ik heb serieus nog nooit zoiets slechts uit jouw mond gehoord "Evil Bart" })

Niet dat ik het niet met je eens bent hoor, Sander is er getuige van geweest dat ik een 13 jarig marokaantje letterlijk een gooi over het ijs gaf toen hij me lastig viel met discoschaatsen. Toen ging ie de ijsmeester erbij halen...maar laat ik nou net op die schaatsbaan werken
 
Zij slaan met 2 man 1 persoon in elkaar, dus dan mag ik met 1 man een half persoon in elkaar slaan :|

Ik ben heel erg vredelievend, en heb heel erg veel geduld, maar door dat soort types gaat mijn bloed ook koken...
 
"ben geen racist bla bla bla"
waarom niet? stiekem zijn we het allemaal en generaliseren kunnen we als de beste! Denk dat ik wel degelijk racist ben...
 

Ik geloof niet dat dit een kampsjakendiscussie is ofzo maar ik wil er toch even mijn woordje over doen ... Je zegt als jij lief tegen ze doet doen zij ook lief, wat een bullshit, dus als ik ze niet mag (wat dus het geval is) dan mogen ze me ook niet, en gebruiken ze dat als reden om je eens goed onder handen te nemen. Wat er op kampen gebeurt is gewoon een grote tering-criminele bende ... Beter rollen ze alle kampen gewoon op, kijken wat er dan allemaal gevonden wordt.

EN wat hebben we aan deze lui als ze hele dag door dronken zijn? Niets ... ze kosten ons alleen maar geld en kopzorgen.
 
ik begin het nu ook beu te worden hoor, als nu zo`n marrokaantje een grote bek te me heeft en zijn vriendjes zijn er niet dan wil ik hem ook nog wel eens flink meppen.
 

Zeg als ze ze uit jouw land gooien, gooi ze dan wel naar het zuiden, en niet naar ons
 
mjah, bij ons heb je dus bij de supermarkt altijd hangmarrokanen enzo. vallen steeds mensen lastig etc. iedere dag zien nieuwe ruiten vernield etc. marrokanen daar vallen ook steeds meisjes lastig enzo. een paar weken terug waren een paar kampers dat zat. kwamen ze met zijn 3en met knuppels marrokaantjes slaan. al maanden is er overlast in de wijk door die marrokanen, nooit komt er politie en juist dan komt er politie als je er terug wordt gedaan.

ik snap het niet meer.
 
Klote voor je Jeremy...

Het is nu toch al te laat... Nederland is verdoemt te verdwijnen Zo zie ik het, we hadden al lang op moeten treden tegen de allochtone criminele jongeren.
Maar Nederlanders zijn watjes wat dat betreft... de meeste durven geen wraak te nemen op een Marokkaan omdat ze toch weten dat ze dan zelf ook weer worden gepakt. Daarom bestaat nu de zogenaamde wigger, "If We Can't Beat Them, We Join Them".

Als ik weer eens een groepje zie fietsen of hangen, zie je ze je aankijken, smiespelen... "die scooter wordt van mij ha ha". Heb zelf geen ervaring met geweld met een allochtoon. Maar over zoiets kleins wordt ik woedend.

Zit zelf ook al een ruime tijd te fantaseren van: Hoe zou het afgelopen kunnen zijn? Eigenlijk is er geen oplossing, want generaties Marokkanen, Antillianen en noem maar op zijn wettelijk "Nederlander" (slechts op papier dus).

Zelf ben ik een racist, en daar schaam ik me echt niet voor. Op mijn werk kan ik bv wel goed werken met een Turk. Maar dat moet zo natuurlijk
Maar stiekem hoop ik op een opstand der Nederlanders... en verwacht dat die ook gaat komen. Elke crimineel kan worden aangewezen tegenwoordig door een Nederlander, en zo kunnen we ze dan pakken.

Da was mijn verhaaltje, want als ik dit topic lees voel ik me verplicht te reageren. En ik probeerde het beschaaft te houden, want in mn kop gaat het er een stuk grover aan toe
 
Last edited:
Komop mense , waar gaat het heen
Ik beuk toch echt wel zon ventje hard neer , ookal betekend dat dat ik 10 man achter me aankrijg
K laat niet over me heenlopen , nu niet , nooit niet
Niet door een nederlander , pool , rus , turk , maroc, of antiliaan , i dont care.
De 1e klap is een daalder waard.

Net las laatst.
K haal mn meisje op van volley.
Fiets langs een bussation , staat mr. fashionturk , met zn streepjes broek en zn glimschoenen tov te doen voor zn minderbedeelde vrienden.
Dan gaat het zo :

Hee meisje , hee meisje , heee meisje.

Dan tel ik al tot 10...
Dan gaat t verder :
Hee jongen , hee , hee jongen

Als het aan mij ligt keer ik om , stap af , vraag wat ie moet.
Nou stelt mn vriendin dat niet echt op prijs , dus fiets ik maar door , en laat ik zwaar tegen me zin maar over me heen lopen
Diezelfde avond reed ik een stukje op mn scoot , testrondje.
Staat diezelfde mongool langs de weg , loopt ie tov de weg op , alsof ik ik ga remmen ofzo :|
Gas bij , turk bijna aangereden
Komop , ik ben geen kind van 10 die je een rol drop ofzo afneemt

Moraal van dit verhaal

Baas in eigen land...

Rasistish ?
Nee , ik vertik het al1 , omdat mezelf onveilig te voelen , doordat een stel foute gasten denken dat ze hier de baas zijn.

Wat dat betreft zou ik verdomd blij zijn , als ook maar 50% van nederland er zo over dacht , dan zou het probleem namelijk een stuk beter aan te pakken zijn , ipv jezelf te verstoppe of weg te rennen :|

Just my 2 cents
Nogmaals , niet rasicistish bedoelt , slechts de feiten en mn persoonlijke mening.
 
Last edited:
Bel de politie ? :S

alsof die er wat aan doen

maar idd beetje jammer dit allemaal. maar tsja dit gebeurd nou eenmaal. en dan loopt iedereen wel weer te zeiken van kut buitenlanders en tis ook altijd hetzelfde....maare wat bereik je daar mee.....ik weet wel zeker dat 90% die nu een ow zo grote bek hebben, geen fuck zal uitvoeren als er zoiets dergelijks vlak voor hun neus gebeurd.
 

woooooooooooow chill out man! Tering he Ik zeg alleen dat ik ze wel mag omdat ik ze toevallig ken! Ik vindt ook dat alle kampen opgerold moeten worden om de redenen die jij geeft, helemaal mee eens. Het zijn over het algemeen genomen ook een stelletje kansloze figuren, ik probeerde degene waar ik op quote alleen ff duidelijk te maken dat hij beter geen ruzie kan gaan zoeken met kampenaren

maar zoals je al zei, dit is geen kamp-sjakies-discussie...ohwja...en als er hier mensen van het kamp zijn, sorry...maar zo denk ik er over, en ik weet dat ze ook chill kunnen zijn, bla bla bla
 

Juist, jij, ik, en duizenden andere Nederlanders... Maar duizenden meer anderen niet! Zoals: Bejaarden, gehandicapten, vrouwen, en ook gewone jongens. Voor hen komt niemand op.