meisje onder de bus voor get down

jorenv

Buiten gebruik
Ik was gister aan het uitgaan in de stad utrecht waren net naar wat danscafe's geweest gingen we richting get down... eerst nog even langs ander dans cafe hoorde ik daar van de uitsmijter dat er een meidje onder de bus van gekomen.... voor de get down..
we konden er niet meer in teringlijers. Maja t zou je vriendin maar wezen oj de dochter ofzo... vanavond op tv bij sbs6 of 112 weekend.. ofzo waren wel camera ploegen wij beetje zwaaien enzo...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Danelli491


sowieso geil...

Waar zag ik dat eerder staan :p


Pas toen ik in Rotterdam in Hollywood was, werd er ook ozn kerle geschept, we liepen met zijn allen naar de autos, wil een vriend van me oversteken, zag ie een Audi80 niet, dus ik zeg zo frank kijk uit man! Nou dat ging nog net goed, wij kijken allemaal uit schrik naar die Audi80 (die extra vaart maakte om door oranje te crossen) precies op het moment dat we kijken steekt er verderop zon gozer over... Vet geschept, Audi tuteren, en kerel rollen over de motorkap. Audi stop, kerel beweegt iets en probeert te staan, toen hield die Audi kerle het voor gezein en gast weg :| Kerel zakt wat verder weer in elkaar, en ging op de stoeprand zitten, kweentiet psies wat ie nou had, heel vaag...
 
naja was niet echt vet nee... maar meisje zal ook niet compleet nuchter geweest zijn...

en nee niet media geil iets te veel alcohol was de oorzaak dat er een paar gingen zwaaien....
 
Originally posted by jorenv

en nee niet media geil iets te veel alcohol was de oorzaak dat er een paar gingen zwaaien....

aersch je zegt net nog: wij zwaaien....nee natuurlijk heb jij nix gedaan.....:|:|
 
Back
Top