Meinerzhagen scooterweekend 9-5/12-5

maar kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je het terrijn op kunt rijden ?

wij gaan met 2 wagens golf met 5 mensen erin en een mercedes sprinter met 2 man en de scooters,banken,tenten,tv,aggegraat,playstation, en voedsel.
 
naja wat dacht j ervan dat alle nederlanders bij mekaar gaan staan beetje in het midden van de baan.ik neem lint mee en stokken en zet een stuk af.ergens in het midden van de baan.biertje kan altijd.en ps moet je ff spellen meenemen

btw.ik denk dat je vanaf vrijdag 12 uur ong het terrijn op kunt.ik heb de organisatie een mailtje gestuurt,al ik wat ervan horr zal ik het laten weten.
 
Dex ik meende dat je vanaf 5 uur smiddags erop kon (vrijdag).. staat iig op zon flyer wat ik meegenome had @ customshow.. Is trouwens wel goed idee gewoon ergens een deel met allemaal nederlanders, misschien een idee om ergens af te spreken en dan allemaal tegelijk daar aankomen?
 
naja wat dacht j ervan dat alle nederlanders bij mekaar gaan staan beetje in het midden van de baan.ik neem lint mee en stokken en zet een stuk af.ergens in het midden van de baan.biertje kan altijd.en ps moet je ff spellen meenemen

btw.ik denk dat je vanaf vrijdag 12 uur ong het terrijn op kunt.ik heb de organisatie een mailtje gestuurt,al ik wat ervan horr zal ik het laten weten.

Juist niet op het midden van de baan, aan het einde van de baan aan de rechterkant moet je gaan zitten, dan kan je zo met je scooter de baan op en hoef je niet zown klere end te lopen :), voorin valt er toch nu weinig te beleven omdat de DSSC er niet is. +pippi+
 
Zijn er Belgen die hierheen gaan?

Heb interesse om te gaan, maar liefst in groep (alleen is maar alleen he mensen)
> of er moete Gezellige Nederlanders zin hebbe om te meete?
grz
 
ike ben toevallig belg en ga er geen samen met black nightmare en nog wat andere sprinters dus tamelijk veel belgen aanwezig +ralf+
 
Idd, als je de baan op komt rijden aan de rechterkant 100 meter voor het einde van de baan. Daar gebeuren de spectaculaire dingen :winner:
 
Doet me denken aan die gast die het hek inging + speedfight achtervelgje die losliep op volle snelheid :D, te komisch gewoon daar op het end.
En erg makkelijk met erop en eraf rijden v/d baan hoef je dat grafend niet te lopen :|


:D
 
als we dan verzamelen op de grensovergang bij de a3/e35 richting Oberhausen,dan rijden we met ze allen naar meinerzhagen.Als we daar rodn 2.30 zijn,komen we ruim optijd aan.

pm aan danny en michel
 
Dit word zo ontzettend vet

Over dat van alle nederlanders tegelijk daarheen lijkt me een strak plan! maar ik denk dat bij ons alles gou vol zit, volkwagen T5, 2 scooters er achterin, aanhangertje erachter met 2 scooter, dan de bus van danny!!!
Man ik heb er nu al goed veel zin in!!!


en alles mag daar gewoon 8P

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=W3D76muVZAI"]YouTube - burnout @ meinerzhagen[/ame]
 
Back
Top