kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 9 September 2010 #81 Wat een aanstellerij 45 euro en je kan boeken, vind ik nog wel betaalbaar hoor
Wallie EPC EVO POWER 10 September 2010 #83 kees said: Wat een aanstellerij 45 euro en je kan boeken, vind ik nog wel betaalbaar hoor Click to expand... We hebben een hele aanhang bij ons die geen zin hebben om 30 euro te betalen voor brommers te kiekn :*
kees said: Wat een aanstellerij 45 euro en je kan boeken, vind ik nog wel betaalbaar hoor Click to expand... We hebben een hele aanhang bij ons die geen zin hebben om 30 euro te betalen voor brommers te kiekn :*
Sjengkie EPC #4 11 September 2010 #84 Wallie said: We hebben een hele aanhang bij ons die geen zin hebben om 30 euro te betalen voor brommers te kiekn :* Click to expand... haha dan blieve ze toch thoess !!:W
Wallie said: We hebben een hele aanhang bij ons die geen zin hebben om 30 euro te betalen voor brommers te kiekn :* Click to expand... haha dan blieve ze toch thoess !!:W
Mike#23 NL REC. 6,33 sc.sp. 13 September 2010 #85 Dominic, heb je de foto nog van Meinerzhagen aan het eind van de prijsuitrijking? En had je nog foto's en filmpjes gemaakt die dag?
Dominic, heb je de foto nog van Meinerzhagen aan het eind van de prijsuitrijking? En had je nog foto's en filmpjes gemaakt die dag?
DOMINIC-TC SBO Crew 6 October 2010 #86 Ik zal vanavond even de Filmpjes Posten....de foto's heb ik helaas niet meer heb ze perongeluk verwijderd van me telefoon.
Ik zal vanavond even de Filmpjes Posten....de foto's heb ik helaas niet meer heb ze perongeluk verwijderd van me telefoon.