Hecky#41 Well-Known Member 17 August 2010 #23 mis ik ook maar maak er geen weekend van tot maandag want moet maandag gewoon werken
Ruud H. Well-Known Member 17 August 2010 #24 Idd. Moet maandag weer vroeg uit de veren dus vind het na de sprint in nijmegen wel welletjes:+ Maar camping moet toch zeker
Idd. Moet maandag weer vroeg uit de veren dus vind het na de sprint in nijmegen wel welletjes:+ Maar camping moet toch zeker
Bace EPC Stinger #134 18 August 2010 #31 haha als jij plaats voor mij hebt niet O-) Last edited: 18 August 2010
M Mikey. BollerBank 19 August 2010 #37 Ruud H. said: Goed bezig:W Click to expand... RuudHHH jij hebt vast nog wel plek @ de auto. voor mij en een aanhanger met 1 of 2 brommerts. of de brommer in de otoo.. Mag je via aken hier naar meinerzhagen rijden.:love:
Ruud H. said: Goed bezig:W Click to expand... RuudHHH jij hebt vast nog wel plek @ de auto. voor mij en een aanhanger met 1 of 2 brommerts. of de brommer in de otoo.. Mag je via aken hier naar meinerzhagen rijden.:love:
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 19 August 2010 #38 Ik heb er ook zin in! Lekker boeken met z'n allen 8) En daarna met Kamp Holland naar de camping in Nijmegen :W
Ik heb er ook zin in! Lekker boeken met z'n allen 8) En daarna met Kamp Holland naar de camping in Nijmegen :W
Bace EPC Stinger #134 19 August 2010 #40 Hij zal het tijd systeem gaan halen, dus waarom dan niet boeken idd Heb zo'n gevoel dat we weer in de zelfde klassen zitten.
Hij zal het tijd systeem gaan halen, dus waarom dan niet boeken idd Heb zo'n gevoel dat we weer in de zelfde klassen zitten.