DSSC Aldenhoven

@thomas, die snelle balletjews voor optrek dede het9||6

HEIKO DER SEXMACHINE!

Sjonge wat een dag zeg, inderdaad gooi die duitsers in 1 klasse!
en de megafoon die ze daar hadden was teminste duidelijk om het maar zachtjes uit te drukken!
 
Was gister indd een toffe dag!
veel gekke duitsers en creaties gezien.
Dat ventje van een jaar of 8 was na 1 keer rijden met een gangetje van max. 40 km/u goed misselijk. Ventje stond ff naast de auto te kotsen.
Gelukkig na de regen nog kunnen rijden en uit eindelijk nog een beker voor de 2e plek mee kunnen nemen! :D
De rest ook nog gefeliciteerd met de prijzen.
Vond het alleen wel jammer dat we met alle Nederlanders in 1 klasse werden gestopt.
Vind het wel een goed idee om dat dan ook met de duitsers te doen in Hengelo en dan gewoon finales rijden. (en de duitsters 5 keer laten rijden :p )
 
Deze jongen rijdt dus op een sprintframe, "matti" heet die volgens mij.

[ir]http://i26.tinypic.com/2u73a1h.jpg[/ir]
 
Last edited:
leuke sprint

eindelijk liep me sprinter goed het last minute werk van thomas heeft echt geloond nog bedankt daarvoor tho

eenmaal daar alles uitgepakt en besloten dat henk op die van mij zou gaan rijden ivm zijn gewicht en ik was wel benieuwd wat ie kon. 1 test run gedaan eerste run 6.9 met 124 km/h eindsnelheid .

Daarna gewacht tot de officiele runs om half 2 gelijk in rij gaan staan
6.86 alleen reactie was bagger . de daarop volgende runs waren hetzelfde
4de run was 6.98 met 0.33 reactie tegen heiko. laatste run eindelijk een goede reactie 6.744 en we stonden weer eerste en dat bleef zo.

we hebben ook diverse fotos en filmpjes gemaakt die komen zsm

de meeste duitsers daar keken echt uit naar hengelo dus verwacht geen handje vol 8)

tot hengelo
 
Was idd best een toffe sprint! Vond het wel een beetje lomp dat je in het rennerskwartier gewoon kon planken..

en Kai zet de sonic op scherp voor hengelo:!
 
hahahahahaa:p


foto's, heb eigelijk alleen maar filmpjes..

birmm0.jpg



50sgmd.jpg


1z1s8lj.jpg


2zom15i.jpg


Deze kerel stond serieus te slape:W
 
Last edited:
Na een hele tijd samen met ruud naar Aldenhoven geweest. Was me wel een dagje zeg met die maffe duitsers, maar er was wel zoab 8)
 
Back
Top