DSSC Sprint Meinerzhagen 11 Juni

Huugoo

Well-Known Member
11 Juni zal de duitse sprint in Meinerzhagen gehouden worden. Post hier al je opmerkingen et cetera erover.
 
Advertisement - register to remove this

Ja zou ik ook graag willen weten. En ik las ergens dat je 1 jaar SBO ervaring moet hebben? Klopt dat? Lijkt me sterk...
 
dat is volgens mij kwats :)
nog nooit van gehoord..

en als het wel zo is snap ik niet wat de meeste duitsers daaro dan doen :D want wat daar mee rijdt is helemaal poep
 
Informatie die ik tot dusver heb:

1. Je hoeft geen SBO ervaring te hebben om mee te doen, iedereen mag mee doen.
2. Alle Nederlanders worden in een klasse gezet, je kunt ook met hun klassen mee rijden maar dan moet je aan hun reglementen voldoen.
3. Het is maar 1 dag, je kunt wel de avond van tevoren aankomen voor de camping
4. Het kost ongeveer 15-20 euro om een dag mee te doen
5. Je moet volledige beschermende kleding aan hebben, daarom rijden al die lui daar met een motorpak, maar als je protectiebroek, jas, handschoenen en helm aan doet kun je mee doen.
6. Vanaf Utrecht is het ongeveer 3,5 uur rijden

Adres:
Steinsmark, Meinerzhagen
 
Waar zijn die reglementen te vinden:)?

Informatie die ik tot dusver heb:

1. Je hoeft geen SBO ervaring te hebben om mee te doen, iedereen mag mee doen.
2. Alle Nederlanders worden in een klasse gezet, je kunt ook met hun klassen mee rijden maar dan moet je aan hun reglementen voldoen.
3. Het is maar 1 dag, je kunt wel de avond van tevoren aankomen voor de camping
4. Het kost ongeveer 15-20 euro om een dag mee te doen
5. Je moet volledige beschermende kleding aan hebben, daarom rijden al die lui daar met een motorpak, maar als je protectiebroek, jas, handschoenen en helm aan doet kun je mee doen.
6. Vanaf Utrecht is het ongeveer 3,5 uur rijden

Adres:
Steinsmark, Meinerzhagen
 
Waar vind de overnachting plaats?
Waren er pitboxxen? Zoja, mogelijk huren?
Doen we wel mee met finale's als nederlanders?
Moet ook medische keuring of gaat dit via Sbo?
 
Is op een vliegveld dus denk niet dat er pitboxen zijn. Verder rijden ze in duitsland zo ver ik weet geen finales, alleen kwalificatie;)

Medische keuring zo ver ik weet ook niet vereist.
 
Informatie die ik tot dusver heb:

1. Je hoeft geen SBO ervaring te hebben om mee te doen, iedereen mag mee doen.
2. Alle Nederlanders worden in een klasse gezet, je kunt ook met hun klassen mee rijden maar dan moet je aan hun reglementen voldoen.
3. Het is maar 1 dag, je kunt wel de avond van tevoren aankomen voor de camping
4. Het kost ongeveer 15-20 euro om een dag mee te doen
5. Je moet volledige beschermende kleding aan hebben, daarom rijden al die lui daar met een motorpak, maar als je protectiebroek, jas, handschoenen en helm aan doet kun je mee doen.
6. Vanaf Utrecht is het ongeveer 3,5 uur rijden

Adres:
Steinsmark, Meinerzhagen

veiligheidsschoenen zijn volges mij ook verplicht als je op een frampje rijd!
 
vorig jaar was henk eerste geworden met een scooterspecial frame, hij had ook geen laarzen aan...

ik misschien aanwezig met de slet!
 
Als je je inschrijft bij de DSSC wel ja:) Anders word het de klasse voor daginschrijvers. (of bedoel je dat?)
 
Back
Top