MEINERZHAGEN 2010

DE DEnnis

''Pang''
Weet iemand hier meer over?

Heb vernomen dat dit 22-23 mei is. Maar weet niks over kaartverkoop aankomstijden enz..

Als er mensen zijn die hier meer over weten of kunnen komen PM of post het dan wordt 1e post aangepast.

BVD
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga volgende week naar DSSC in Duitsland. Ik zal het even bespreken met hun en nuttige informatie hier plaatsen.

Het is gewoon een DSSC sprint dus je moet deelnemer van de DSSC zijn of een daginschrijving nemen.

Wij gaan er in ieder geval heen :W
 
Ik ga volgende week naar DSSC in Duitsland. Ik zal het even bespreken met hun en nuttige informatie hier plaatsen.

Het is gewoon een DSSC sprint dus je moet deelnemer van de DSSC zijn of een daginschrijving nemen.

Wij gaan er in ieder geval heen :W

wij ook, (heiko en Tom)
sta nr. 1 dus ;)
 
Het beste kun je gewoon een jaar licentie nemen. Dit kost 25 euro, en 5 euro per sprint. Een daginschrijving kost al 30 euro.

Wij zijn er bij. :)
 
ok,das wel tedoen.kijken of de scootoet het een beetje wil doen op sluiskil.als die een beetje presteerd, dan vind ik het wel de moeite.thnx voor je anwt kees
 
Jongens, ik kan een hele vrachtwagen incl keukentje, slaapruimte en grote voortend regelen.

Ik kom ook vanuit r'dam dus heiko en pat kunnen sowieso wel mee:)
 
das mooi...dan is het iedergeval niet zo'n dag als vandaag....heel de dag in de auto naar de lucht staren en wachten tot het droog wordt...
dan kunne we nog playstatione ofzo
 
Wij zijn sowieso aanwezig, hopelijk net zulk lekker weer als bij Saarbrücken:)
Weer hotelletje boeken in gebrekkig duits, komt helemaal goed, en dit keer lekker dichtbij:d
 
Back
Top