meeting waddinxveen gemeente werkt mee

Status
Not open for further replies.
ik heb ff ge in formeet maar z'n verzekering is niet perse nodig (heb ik gehoort) politie uit nodigen is denk geen goed idee heb nog wel eens last met ze
 
hmm... weer een best eind weg dus... majaa als het echt groots gaat worden moet je er natuurlijk wat voorover hebben heh!
khoop iig dat het gaat lukken... kword ziek van die ilegale meetings dat iedereen een beetje roekeloos rondscheurt... beter dat het nu vaker legaal word :D
 
Originally posted by bobdebouwert
ik heb ff ge in formeet maar z'n verzekering is niet perse nodig (heb ik gehoort) politie uit nodigen is denk geen goed idee heb nog wel eens last met ze

zonder jou uitnodiging komen ze zeker niet :rolleyes:
 
Originally posted by bobdebouwert
ik heb ff ge in formeet maar z'n verzekering is niet perse nodig (heb ik gehoort) politie uit nodigen is denk geen goed idee heb nog wel eens last met ze

Dat klopt, een verzekering is niet verplicht, maar is er achteraf schade aan het terrein (misschien niet eens met opzet) dan heeft degene die er last van ondervind het recht die schade op jou te verhalen.

En dan nog even over entree, ik vind dat wel een goed plan, iedereen die een beetje begrip voor een legale meeting heeft betaald toch wel.

Goede manier om kosten te dekken dus, maar denk er wel om dat er voor dat geld wel wat verwacht wordt, werk dus aan een strakke planning met een goed gevulde dag.

Das ook 1 van de dingen die de gemeente bij ons heel belangrijk vond alvorens een vergunning uit te geven.

Nou weet ik dat dit misschien heel betweterig klinkt, maar ik ben zelf ook een paar maanden bezig geweest met een legale meeting in friesland, maar niet afgemaakt omdat ons groepje nog geen 18 was, en dan een vrij belangrijke vereiste was.
 
als er een goeie organistie is komen wij ook wel met wat gasten uit nhn.
komt er eigenlijk ook een bank?
 
verzekering is 100% aan te raden... gebeurd er wat ben je zelf verantwoordelijk en kan je je hele leven betalen of je ouders...

en je zit sowieso met een risico groep en activiteit
 
Ik kom ook zeker met de zip ,en ook nog een paar vrienden ,ik ben zelfs bereid 10 euro te betalen voor een legale meeting:D

-Jeroen-
 
Haha, ik denk dat het voor Fred (lees: Koopmans) verstandig is ze deuren lekker dicht te houden die dag. Of hij moet grote sponsor van het evenement worden oid 8P
Maargoed, als die jongen nou eerst de papierwinkel eens organiseert dan kan er daarna altijd verder geouwehoerd worden over dit soort dingen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top