Meeting waddinxveen

Status
Not open for further replies.
ik organiseer het niet in waddinxveen hew, ff btw.

ik zeg alleen dat die onwijs lange lijst op sf niet meer bestaat, de mods hadden ook door dat het kansloos was.

meeting on bodegraven duurt nog wel ff.... heel lange ff
 
nou we moeten gewoon is wat anders proberen, bijv bedrijventerrein in moerkapelle ofzo, ik zeg niet dat het per see daar moet, maar waddinxveen schiet duidelijk niet op, en wie weet vind je wel een perfecte meeting plaats ergens anders, je moet gewoon niet steeds op dezelfde plek terugkomen denk ik.
 
als je geen problemen hebt met de politie moet je het JUIST op dezelfde plek organiseren, maar beter niet te vaak....

mja het gaat niet echt meer over waddinxveen hew :p
 
Als er iemand prob's heeft met het feit dat er een meeting komt op die plaats, moet ie de politie bellen :p

Verder, misschien kan freddie wel wat spullies (Uitlaatjes genoeg daar :p) slijten aan een paar van die whannabees ;)
Onder het motto:
Gianelli sux, koop nu hier een 2de hands polini for race ;)
 
Originally posted by Jacco
Verder, misschien kan freddie wel wat spullies (Uitlaatjes genoeg daar :p) slijten aan een paar van die whannabees ;)
Onder het motto:
Gianelli sux, koop nu hier een 2de hands polini for race ;)

nou.. alle luiken gaan dicht hier..
vandaag kwamen ze zelfs al vragen of Koopmans alles georganiseerd had :rolleyes:
 
volgens mij heeft gewoon heeft 1 grapjas gewoon voor de gein die datum erop gezet, en gaat ie zelf ff langs om te kijken of er mensen komen, en stel dat het een vet geslaagde meeting zou worden:X 8P, zal die zich wel melden om stoer te doen dat hij een goede meeting heeft georganiseerd 8P
 
Hahahaha. Gaan er nou nog mensen heen. Ik ben zowieso wel op de coenecoop, die meeting is weer een ander verhaal natuurlijk.
En voor de mensen die naar Koopmans willen komen. Op zondag is dat NIET gewenst.
 
sorry hoor, maar een of andere aarz heeft gewoon een loze meeting neergegooit of s-f.nl, en het lijkt wel of iedereen heeft gezegd dat ze massaal naar koopmans gaan, netalsof ze niet begrijpen dat Koopmans op zondag voor klanten gesloten is:?

Niet iedereen moet gelijk enken dat ze naar Koopmans gaan.... je kan daar pas over oordelen, als het bijv al een x eerder is gebeurd vind ik...

Lars...
 
Ik geef je 100% gelijk.

Tuurlijk heeft "Meester Mol" wel een punt, maar je moet niet denken dat Waddinxveen alleen Koopmans tuning is.
 
idd, wie weet is het wel door een kneus georganiseerd die Koopmans niet eens kent...
 
Last edited:
het probleem is heel simpel.
er zit een tuningszaak genaamd koopmans op de coenekoop,1 keer raden welke zaak op de coenekoop het verband met een paar losgeslagen idioten die over de coenekoop rijden met een scooter krijgt.
jullie snappen niet wat een gezeik koopmans er mee krijgt,en ik weet wel dat t gewoon openbare weg is maar leg dat maar eens uit aan een copper met een iq van een gepelde pinda.
 
Originally posted by Jeroen
Ik geef je 100% gelijk.

Tuurlijk heeft "Meester Mol" wel een punt, maar je moet niet denken dat Waddinxveen alleen Koopmans tuning is.
Je moest eens weten hoeveel mensen er op zondag ff komen kijken bij Koopmans of savonds ofzo. Het is erg leuk en aardig allemaal maar het is gewoon niet de bedoeling.
 
Originally posted by jeffreyrovaart
het probleem is heel simpel.
er zit een tuningszaak genaamd koopmans op de coenekoop,1 keer raden welke zaak op de coenekoop het verband met een paar losgeslagen idioten die over de coenekoop rijden met een scooter krijgt.
jullie snappen niet wat een gezeik koopmans er mee krijgt,en ik weet wel dat t gewoon openbare weg is maar leg dat maar eens uit aan een copper met een iq van een gepelde pinda.

pff zolang Koopmans niks georganiseerd heeft, kunnen de cops ze niks maken hoor
 
Originally posted by Lars#Dragster
pff zolang Koopmans niks georganiseerd heeft, kunnen de cops ze niks maken hoor

uiteraard wel.. extra controles op zondag, meer controles ook gedurende week enzo
 
en daar komt bij kijken dat er ook gewoon ook mensen wonen op de coenekoop die ook allemaal koopmans kennen en ze zullen ongetwijfeld akties daar tegen ondernemen.en lars ik wil wel eens zien hoe jij die coppers dat wijs maakt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top