meeting waddinxveen gemeente werkt mee

  • Thread starter Thread starter bobdebouwert
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Als ik ZOU komen en het is legaal, zou ik daarvoor best wat willen betalen. Dus als je mensen daar nou de kans voor geeft, maar het niet verplicht stelt. Gewoon een soort fooienpot ofzow. Als ik iedereen hier zo hoor, en de meeting stelt ook nog es iets voor, dan gaat dat best wel werken denks ...
 
Klinkt als een goed idee, maar ik heb geen zin om te betalen voor een ander die niks betaalt. Dus ik denk niet dat dat werkt.
 
Originally posted by Mol
Klinkt als een goed idee, maar ik heb geen zin om te betalen voor een ander die niks betaalt. Dus ik denk niet dat dat werkt.
denk dat mol geklijk heb wand dan betalen ze niet
dan kan ik het niet betalen.
 
Ik wil ook wel komen als ik vervoer kan regelen:S maar dan ben ik wel bereid wat te betalen dat id van die lintjes is wel goed zorg dan ook voor een leuk tentje met drankjes en happjes tosti s ofzow en dan komt het zeker wel goed met het geld.
EN ALS je mensen echt wilt dwingen te betalen kun je altijd in het extreemste geval nog samenwerken met de politie dat degene die geen lintje hebben op de rollerbanken moeten maarja das ook niet echt een aanrader voor een scootermeeting:S
 
Originally posted by Honda Red Bull
...........zorg dan ook voor een leuk tentje met drankjes en happjes tostie's...... ofzow

pff, als ik zie wat sommige mensen erbij zetten 8P....het blijft wel een SCOOTERMEETING hoor, er is nog niet eens een verzekering en nu gaan mensen al praten over drankjes hapjes e.d. :?

zorg eerst maar is dat het gaat lukken met die vergunning enzo...
 
Originally posted by Honda Red Bull

EN ALS je mensen echt wilt dwingen te betalen kun je altijd in het extreemste geval nog samenwerken met de politie dat degene die geen lintje hebben op de rollerbanken moeten

sure...
 
Wij zijn voor de meeting inOisterwijk ook nog bezig met een verzekring. Het is geen vereiste van de gemeent maar het is wel verstandig in verband met de risico's. Maar ook bij ons is het geld voor zo'n verzekering een probleem. Wij zijn dan ook hard bezig met sponsors te zoeken.
 
klikt ook wel interesant, maar ook wij komen zoals bart uit het zuiden dus wel een stukkie rijden.
maar als het goed geregeld is hebben we er dat wel voor over.
Ook een goede manier om een keer te zien hoe het er bij koopmans uit ziet aangezien wij hier nooit komen omdat het voor ons veel te ver weg is( mits hij dan wel open gaat).
maar de vraag is waneer dit spectakel :) dan mag zijn :)
 
Laat dit nou niet weer zo'n kansloos topic worden waarin iedereen zegt dat hij wel komt als het legaal is of wat dan ook.
Ik ga de topicstarten nu een PM sturen, wacht gewoon lekker op zijn reacties.
 
Originally posted by Lars#Dragster
mmm, die gast zit volgens mij ook maar 1 x in de maand op het forum ofzo..

sorry dat k ff niet online was maar ben op het moment ziek en kan op het moment dus ff niet er mee aan de gang.
Maar na de vakantie ga ik er gelijk weer aan verder.

ben op het moment bezig met een haalbaar plan aan het maken.
:|
 
dit ziet er nettjes uit als alles rond is plank k hem ook wel langs de meeting en geld enc. (entree) is gewoon goede zaak en hekken regellen er zijn vast wel bedrijven die ze gratis lennen neem k aan want de buurt bewoner's komen 90% zekker ook een kijkje nemen k denk dat het zo als het nu beschreven wordt door iedereen een groot spectakel te worden probeer dan ook platselijke tv er bij tehalen mocht je geen genoeg geld hebben misschien reageren mensen dan wel je weet maar nooit en k vindt ook dat koopmans open moet ben ook benieuwd naar die onderkomen haha...
 
Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk dat het het beste is om kraampjes te regelen waar sponsoren dingen kunnen verkopen en aanbieden. Dus dat Bedrijven niet echt geld doneren maar gewoon een kraam voor een leuk bedrag huren. Dit is natuurlijk al allemala bedacht maar het lijkt mij de beste oplossing. Entree met hekken zou ook niet verkeerd zijn om gedonder te voorkomen. Met kraampjes zou je verschillende soorten bedrijven kunnen vragen zoals Spuiters, Coaters, Verzekerings maatschappijen en uiteraard scooter dealers. Ik denk iig dat ik ook wel een sponsor/huurder kan regelen.

Beetje nutteloos om nu al te zeggen of je komt of niet want men weet de datum nog geen eens en de plannen. dus ik denk dat mensen hun reactie of ze komen beter voor zich kunnen laten. En beter serieus kunnen mee denken om hier een succes van te maken want bobdebouwert kan heus niet alles in zijn eentje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top