Meeting waddinxveen

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Voor de deur bij koopmans op de Coenecoop lijkt mij een fantastisch idee. Denk ook dat Fred dit zeer zal waarderen. Tenslotte voor hem een hoop gratis promotie , vooral bij de blauwe vrienden en de rest van de omgeving !
 
Last edited:
Ze staan alleen de laatste paar dagen te controleren bij de Coenecoop....1x op de coenecoop aangehouden voor certificaat....toen nog een x in Gouda voor weer certificaat...:( maar iemand daar uit de buurt zou het natuurlijk wel een beetje in de gaten kunnen houden...of niet?
 
Originally posted by PvdH
Ze staan alleen de laatste paar dagen te controleren bij de Coenecoop....1x op de coenecoop aangehouden voor certificaat....toen nog een x in Gouda voor weer certificaat...:( maar iemand daar uit de buurt zou het natuurlijk wel een beetje in de gaten kunnen houden...of niet?

Het gaat er gewoon om dat als het op Coenecoop gehouden wordt , koopmans ermee in verband wordt gebracht.
 
Ik weet van niks, maar als het weer bij het gouwebos is, dan ga ik denk ook 10 minuten. Kijken of we wat verandering kunnen brengen in de ow zo toffe "meetings" die er de laatste tijd overal zijn.
 
Ik zal eens kijken op scooter frieks.
[edit]
In meetings/races zie ik niks staan daar. Url van het topic maybe?
[/edit]
 
Lol. Echt te kansloos. 15 meetings op 1 datum. Ik ga wel ff kijken in Waddinxveen, aangezien het 200m bij Koopmans vandaan is en dus 500m bij me huis vandaan.
 
Omdat alle een beetje scooter-techneuten, bij Koopmans zitten....Ken niemand de meeting, word hij DUS gehouden door een stelletje eikels...:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top