meeting waddinxveen gemeente werkt mee

Status
Not open for further replies.
Originally posted by jeffreyrovaart
t probleem is dat je niet zomaar iets kan afzetten daar,er wonen namelijk ook mensen op de coenekoop en ik denk dat die best wel link worden als ze ineens niet meer weg of niet makkelijk thuis komen

er wonen helemaal geen mensen @ coenecoop :?

mja tis net wat Hilly zet, ik ben best bereid entree te dokken, met liefde zelfs :*....

maar dat schiet niet op want danmoet je indd hekken gaan plaatsen en niet van die kleine hekjes, nee want daar klimmen ze natuurlijk gewoon iverheen, dus moet je grote hekken nemen, maar dat kost ook weer erg veel...

maar ik hoop dat het gaat lukken, want dan ben ik zeker van de partij, en ik hoop dat mijn scoot dan al vlamt 8)

en oja, als je hulp nodig hebt met de organisatie, hoor ik het graag :)

Lars...
 
Er wonen wel mensen op de Coenecoop, het zijn er niet veel maar met iedereen moet rekening gehouden worden.
 
Ja Bart, ik ook. Als hij het voor elkaar krijgt om die vergunning te regelen, komt het bierfront dan ook uit het zuiden?
 
met die hekken moet wel te doen zijn toch?
Op genemuiden zag je dat ook zo, het sprintgedeelte + rennerskwartier was omringd met een paar industriehekken.

En zo heel veel hoeft dat niet te kosten, kijk eens bij een goed verhuurbedrijf..
 
als het door gaat kom ik ook zeker langs met aantal man
Betalen is evt wel optie ja doen de meeste toch wel

tip laat iemand drinken verkopen
verkocht @ meeting oisterwijk ook zeer goed
en best veel winst sponsors zijn natuurlijk ook altijd handig
 
Originally posted by Hilly
entree vragen is niet reeel. Dat betekent namelijk dat je ook hekken / beveiliging enz moet nemen. En dat gaat je ws meer kosten dan opbrengen. En zie je het al voor je dat (ook al is het een deel van) coenecoop afgesloten word? ik niet...

dus je gaat t echt uit sponsoren moeten halen.. of iets anders

Als je entree betaald sponsor je inprincipe....
Ik ben bereid te betalen en als meerdere dat doen dan boeid het niet zo als er een zooitje niet betalen.
Dan heeft ie in ieder geval wat geld voor de onkosten.
 
Ik weet of je van plan bent om te sprinten:p, maar je kan natuurlijk ook mensen die hebben betaald een bandtje geven en die omdoen. Hebben ze geen bandtje doen ze niet mee aan de sprintz, scheeld weer intree beveiliging ect:)
 
Originally posted by nylez

tip laat iemand drinken verkopen
verkocht @ meeting oisterwijk ook zeer goed
en best veel winst sponsors zijn natuurlijk ook altijd handig

Winst is natuurlijk niet iets waarvoor je een meeting gaat organiseren :| :rolleyes:
 
mischien een samenwerking met politie. dus dat ze ook aanwezig zijn @ meeting om ook controle te houden. desnoods bij bepaalde overtredinge, of gevaren dan ook gewoon lekker bekeuringen geven!!
 
Mja... indien het er leuk uitziet, moet er maar effe een busje met stuff uit het hoge noorden daarheen cruisen :D
 
Originally posted by Remon
Ik weet of je van plan bent om te sprinten:p, maar je kan natuurlijk ook mensen die hebben betaald een bandtje geven en die omdoen. Hebben ze geen bandtje doen ze niet mee aan de sprintz, scheeld weer intree beveiliging ect:)

maarjah... misschien dat de mensen zonder bandje dan ook gewoon mee gaan blazen.
 
heey gasten k ga van de week ff informeren wat z'n verzekering kost of het wel nodig is en hekken zijn geen probleem.
tanx voor de vele reacktie en tips
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top